Jump to content

Petter Solberg Utsatt for sabotasje?


Daggy

Recommended Posts

Jeg er vel egentlig en alt mulig mann innen sport. Liker det aller meste. Petter er ikke en PR kåt j*vel. Da er godt det er folk som Petter i WRC sirkuset. Han viser glede, og er seg sjøl dønn hele tida. Engelsken hans er jo fantastisk :D . Loeb og Grønholm er jo ganske stive typer, ihvertfall foran kamera. Det er ikke Petter!

Link to comment
Share on other sites

Jeg er vel egentlig en alt mulig mann innen sport. Liker det aller meste. Petter er ikke en PR kåt j*vel. Da er godt det er folk som Petter i WRC sirkuset. Han viser glede, og er seg sjøl dønn hele tida. Engelsken hans er jo fantastisk :D . Loeb og Grønholm er jo ganske stive typer, ihvertfall foran kamera. Det er ikke Petter!

22632[/snapback]

 

Må si meg enig i det. Bra at det er folk som Petter i WRC. Han virker mye mer avslappet enn de andre og vi trenger noen fargeklatter i WRC også. Dessuten er det jo litt mistenkelig med en 22 kilo tung stein som plutselig ligger i veien som ikke de som kjørte før han så. I tillegg så de en mann som løp bort fra stedet med en gang.

Link to comment
Share on other sites

Dette er synd for Petter som hadde gjort det så bra. Men jeg følger ikke så veldig mye med på sånne ting jeg.

 

Det jeg laget dette innlegget for var på grunn av at jeg så at det var noen som ikke likte Petter så godt, så jeg ville bare gi dem en liten ting til om han:

Har dere hørt ham snakke "engelsk"?? :D

For en så kjent fyr så må han skjerpe seg...HAHA, han kan det bare ikke! :lol:

Link to comment
Share on other sites

Dette er synd for Petter som hadde gjort det så bra. Men jeg følger ikke så veldig mye med på sånne ting jeg.

 

Det jeg laget dette innlegget for var på grunn av at jeg så at det var noen som ikke likte Petter så godt, så jeg ville bare gi dem en liten ting til om han:

Har dere hørt ham snakke "engelsk"?? :D

For en så kjent fyr så må han skjerpe seg...HAHA, han kan det bare ikke! :lol:

22660[/snapback]

 

kan vel ikke akkurat skryte over engelsken til Loeb heller :D den er like stiv som stål :D

Link to comment
Share on other sites

Guest tretten06

Var det ikke en stan-up komiker som parodierte Petter en gang da? "...ænn ai wånne tank de trævvæling stråberris får lørning mi inglissj! TÆNK JU!"

Faktisk ikke helt usansynlig :lol:

 

Utover det: Sabotasje er meget sannsynlig. Han som passerte stedet få minutter før Petter hadde klar bane, men så plutselig, like etter ligger en svær stein der. I minste fall lit rart :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...