Jump to content

Lite supporterutstyr


Donaraz

Recommended Posts

Er det noen andre som synes at utvalget her på gunners er ganske lite når det gjelder supporterutstyr?

 

Tenkte å bestille en genser på arsenal.com, som da koster 350 kroner der. Men som kom opp i 500-600 kroner for å få den tilsendt til Norge, med porto, 25% mva.....

Link to comment
Share on other sites

Utvalget er greit!

 

Supporterklubben har stort sett det som er mest populært (f.eks. diverse Nike-produkter) blant supportere. Videre tror jeg det kan være en fordel å forhøre seg med supporterbutikk-ansvarlig når det gjelder de forskjellige produktene. Følgende genser ble kjøpt på årsmøtet (er ikke å finne på oversikten):

 

m_10141.jpg

 

Føler meg helt sjef med denne genseren!!

Link to comment
Share on other sites

Guest Viggo Viking
Mener du at supporterklubben skal undra momsplikten? Samt sende produktet portofritt?

22078[/snapback]

 

For alt det jeg vet, kan det hende at supporterklubben har organisert salget av Arsenalprodukter gjennom et eksternt selskap, men pt. er ikke supporterklubben selv med i avgiftsmanntallet og har derfor heller ikke adgang til å fakturere med moms!:

 

Brønnøysundregisteret

 

Dersom nå salg av supporterutstyrert er organisert via Supporterklubben, viser dette en sørgelig sannhet: Supporterklubben har en samlet omsetning (produkter og tjenester innenfor avgiftsområde) som ikke overstiger kr. 50.000,-. ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest luckylars

Anbefaler å gå sammen med flere å bestille direkte gjennom Arsenal.com

Vi hadde nettopp en bestilling her på jobb og vi handlet for over 5.000. Vi måtte betale moms men portoen ble veldig liten da vi fordelte dette på 6 mann.

 

Nye drakta + draktsett til minsten var jo helt rå.

Fikk også med en del av Higbury "wristband", så hvis det er noen som ønsker så er det bare å si fra.

 

m_10134.jpg

 

--

Lucky Lars

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Synes utvalget er greit nok jeg, er enig i det som ble nevnt her; gå sammen med andre å bestill. Det gjorde vi i fjor (bestillte den nye røde drakta) tror vi var 10-12 stk som bestillte sammen, veldig smart. En kan jo også reise til London å kjøpe selv i supporterbutikken, det har vi også gjort, var der i sept. i fjor og handlet for 700 pund i supporterutstyr :lol: :) (Handlet for andre også)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest Thomaz1989
Fikk ikk postet mer en et bilde, er er bildet av armbåndet som jeg fikk en drøss av:

 

m_14770.jpg

 

--

Lucky Lars

22375[/snapback]

 

kor kjøpte du det armbåndet??

ka kostet det?

Link to comment
Share on other sites

Guest Thomaz1989
Armbåndet følger gratis med når du kjøper Arsenal 05/06 jubileumsdrakta Thomaz..Løp å kjøp! ;)

24584[/snapback]

 

Eg har kjøpt den allerede. ka koster kun armbåndet?

Må det bestilles frå enland?

masse i porto?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Armbåndet følger gratis med når du kjøper Arsenal 05/06 jubileumsdrakta Thomaz..Løp å kjøp! :D

24584[/snapback]

 

Eg har kjøpt den allerede. ka koster kun armbåndet?

Må det bestilles frå enland?

masse i porto?

24587[/snapback]

 

 

Armbåndet koster ett pund i butikken på Higbury.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...