no4vieira Posted September 30, 2005 Report Share Posted September 30, 2005 Hei! Jeg savner en bortedrakt, komplett inkl. shorts og strømper. Når kommer disse inn til klubben. Alt er betalt på forhånd så nå venter jeg i endeløs spenning. Jeg ble lovet drakten i forrige måned! hilsen medlem 8730 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristoffo Posted September 30, 2005 Report Share Posted September 30, 2005 hva med å sende en mail a! Link to comment Share on other sites More sharing options...
no4vieira Posted September 30, 2005 Author Report Share Posted September 30, 2005 hva med å sende en mail a! 22067[/snapback] Sendt men ikke fått svar, det er derfor jeg etterlyser den her på forumet Link to comment Share on other sites More sharing options...
ashcole3 Posted October 2, 2005 Report Share Posted October 2, 2005 send en PM til administrator eller internett ansvarlig eller andre i klubben. kanskje du da vil få svar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.