Jump to content

Giovanni Dos Santos


Jensegutt

Recommended Posts

Arsenal blir idag linket til Barcelonas 16-årige stortalent Giovanni Dos Santos.

Han er en offensiv spiller, som for tiden spiller U17-VM i Peru for Mexico, hvor han forøvrig er kaptein. Han har allerede høstet store lovord for sitt spill, noen går så langt som å kalle han ''den nye Ronaldinho. Har sett han spille selv, og ham kunne nok helt klart vært en fremtidig mann for Arsenal!

Hva tror dere?

Kansje vi kan gjøre igjen som vi gjorde med Cesc! ;)

Kilde:

http://home.skysports.com/list.asp?hlid=30...nel=premiership

Link to comment
Share on other sites

Det virker som en skam-god gutt som allerede har fått betegnelsen: "Den nye Ronaldinho"

 

Men det virker også som om tv2-nettavisen har overdrevet litt med overskriften "Ellevill jakt på "nye Ronaldino" Men jeg sier ikke i mot og håper også at Wenger får tak i supertalentet som også woMan United er med i jakten på...

Tror faktisk at vi taper den "jakten"... :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Arsenal blir idag linket til Barcelonas 16-årige stortalent Giovanni Dos Santos.

Han er en offensiv spiller, som for tiden spiller U17-VM i Peru for Mexico, hvor han forøvrig er kaptein. Han har allerede høstet store lovord for sitt spill, noen går så langt som å kalle han ''den nye Ronaldinho. Har sett han spille selv, og ham kunne nok helt klart vært en fremtidig mann for Arsenal!

Hva tror dere?

Kansje vi kan gjøre igjen som vi gjorde med Cesc!  :unsure:

Kilde:

http://home.skysports.com/list.asp?hlid=30...nel=premiership

21320[/snapback]

 

Vet du noe mer om spilleren? Om han er spiss, sentral midtbane eller kantspiller. Styrker og svakheter hadde også vært fint å få vite. Wenger bør slå til i januar hvis han finner ham god nok. Om et par år er han sikkert verdt flere hundre millioner hvis han slår gjennom. Prisen blir vel skrudd ekstra opp når/hvis Chel$ki kommer på banen

Link to comment
Share on other sites

Helt enig Paddy, slike rykter er veldig spennende. Om vi kunne hentet han, og han kunne vært noe i Cesc-klassen, hadde det vært virkelig storveis.

Og Helmik'n, du tror manure slår oss i jakten på Dos Santos?

Personlig tror jeg kansje vi kan ha en fordel, i og med at vi har mange spanskspråklige spillere, dessuten har vi jo Cesc som kom fra barcas rekruttlag og som har gjort lykke :)

Ellers har vi en spennende tropp bestående av unge spillere.

Og hvem vil vel spille for Sir Sur?? :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Arsenal blir idag linket til Barcelonas 16-årige stortalent Giovanni Dos Santos.

Han er en offensiv spiller, som for tiden spiller U17-VM i Peru for Mexico, hvor han forøvrig er kaptein. Han har allerede høstet store lovord for sitt spill, noen går så langt som å kalle han ''den nye Ronaldinho. Har sett han spille selv, og ham kunne nok helt klart vært en fremtidig mann for Arsenal!

Hva tror dere?

Kansje vi kan gjøre igjen som vi gjorde med Cesc! :unsure:

Kilde:

http://home.skysports.com/list.asp?hlid=30...nel=premiership

21320[/snapback]

 

Vet du noe mer om spilleren? Om han er spiss, sentral midtbane eller kantspiller. Styrker og svakheter hadde også vært fint å få vite. Wenger bør slå til i januar hvis han finner ham god nok. Om et par år er han sikkert verdt flere hundre millioner hvis han slår gjennom. Prisen blir vel skrudd ekstra opp når/hvis Chel$ki kommer på banen

21334[/snapback]

 

han spiller vel da spiss eller offensiv midtbane da vil jeg tro.

Link to comment
Share on other sites

Dos Santos var veldig imponerende! :unsure: Så han for noen dager siden når de spilte i U17 VM. Han hadde litt av drivet til Ronaldinho, teknikken var det ikke noe å si på, og et godt skuddbein! Hadde vært kanon om vi hadde fått tak i han, men det er vel heller tvilsomt om Barca gjør den samme glippen som de gjorde med Cesc :)

Link to comment
Share on other sites

Helt enig Paddy, slike rykter er veldig spennende. Om vi kunne hentet han, og han kunne vært noe i Cesc-klassen, hadde det vært virkelig storveis.

Og Helmik'n, du tror manure slår oss i jakten på Dos Santos?

Personlig tror jeg kansje vi kan ha en fordel, i og med at vi har mange spanskspråklige spillere, dessuten har vi jo Cesc som kom fra barcas rekruttlag og som har gjort lykke :)

Ellers har vi en spennende tropp bestående av unge spillere.

Og hvem vil vel spille for Sir Sur?? :)

21335[/snapback]

 

Ja, faktisk tror jeg det...jeg føler at Arsenal er litt dårlige når det gjelder å kjempe om nye spillere! Bare se på Robinho/Baptista f.eks...hadde AFC vært mer med på den kampen så hadde iallefall en av de spilt i Arsenal nå...

Det jeg mener er at Wenger legger alltid så lite penger ut på bordet får å hente gode spillere... :-|

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror nok Arsenal faktisk gjorde en skikkelig innsats anngående Baptista/Robinho, problemet var vel mer at de ikke ønsket seg til England av diverse årsaker.

Ellers har jeg inntrykk av at Arsenal er flinke når det gjelder å hente unge spillere..

Og jeg sier det igjen, hvem vil vel spille for Sir Sur?? :)

Det som taler mest i vår disfavør er vel om han forlater barca..

Han er forøvrig spiss, til dere som lurte.

Link to comment
Share on other sites

Guest Kroken:D
Utrolig kjedelig rykte siden det er en gooooooooood stund til overgangsvinduet blir åpnet. og spillern ikke har kommet ut av puberteten! :)

21330[/snapback]

 

For det har du??:S

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Ser ut som om han vil bli i Barca, så lenge han får førstelagsspill! Det er ihvertfall det Sky Sports rapporterer: Dos Santos - Barca my priority

22564[/snapback]

 

Se ikke bort fra at han er fortsatt aktuell om han vil spille. For Barca sliter med utlendingskvoten i Spania. Stortalentet Messi får jo bare spille i Champions League. Er redd at Santos vil stagnere om det fortsetter slik.

Link to comment
Share on other sites

Ser ut som om han vil bli i Barca, så lenge han får førstelagsspill! Det er ihvertfall det Sky Sports rapporterer: Dos Santos - Barca my priority

22564[/snapback]

 

Se ikke bort fra at han er fortsatt aktuell om han vil spille. For Barca sliter med utlendingskvoten i Spania. Stortalentet Messi får jo bare spille i Champions League. Er redd at Santos vil stagnere om det fortsetter slik.

23873[/snapback]

Dos Santos har vel italiensk pass, så går ikkje på denne kvota.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...