Ansvarlig redaktør Posted September 20, 2005 Report Share Posted September 20, 2005 Trenger litt hjelp her. Arsenal hadde for noen år siden en spiller som het Eric Obinna. Enten på juniorlaget, eller så var han bare på prøvespill. Er det noen av dere som husker denne Eric Obinna? Jeg husker ikke helt hva som skjedde med han. Etter noen år har han nå dukket opp igjen. Nå hos Reading Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristoffo Posted September 20, 2005 Report Share Posted September 20, 2005 http://www.eric-obinna.com/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
ashcole3 Posted September 20, 2005 Report Share Posted September 20, 2005 spiller han ikke hos Stutgart Kickers eller no sånt som det sto på den sida der? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristoffo Posted September 20, 2005 Report Share Posted September 20, 2005 var vel ikke helt oppdatert.men er vel på halvårslån hos reading Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ansvarlig redaktør Posted September 21, 2005 Author Report Share Posted September 21, 2005 Han ble frigitt av den tyske klubben i sommer, og etter prøvespill i Reading fikk han kontrakt med Reading. i første omgang i seks måneder. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kje_sim Posted September 21, 2005 Report Share Posted September 21, 2005 Jeg har aldri hørt om han jeg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.