Jump to content

Ivan Helguera


Andain

Recommended Posts

Ikke lenge etter at enkelte nyhetsmedier linket Iker Casillas til Arsenal går ryktene om at Real Madrids Ivan Helguera også er på vei vekk fra Madrid. Forsvars-spillerens kontrakt løper ut denne sesongen og SKY Sports sier at klubber som Arsenal, Liverpool, Newcastle og Manchester United kan bli spillerens neste arbeidsgiver dersom han ikke får ny kontrakt hos Real Madrid.

 

I skrivende stund er det godt over 3 måneder til transfervinduet åpnes igjen, men dette setter ingen stopp for ryktene rundt spilleroverganger. Personlig tror jeg det er usannsynlig at Helguera blir Arsenal spiller.

 

Kilde : Helguera hints at Real exit

Link to comment
Share on other sites

Dette skjer jo nesten alltid når en nogenlunde god spiller er i overgangssøkelyset. Alle leste vi at Owen skulle til Arsenal, Man U, chelsky eller Liverpool. Hvor gikk han? Newcastle.....

 

Lurer på om de store avisen har en "klubber som Arsenal, Liverpool, Newcastle og Manchester United kan bli spillerens neste arbeidsgiver dersom han ikke får ny kontrakt hos (fyll inn klubb)" knapp de bruker.....

Link to comment
Share on other sites

Enig Caribo, før Emirates neste år bør vi kunne klare noe bedre enn Helguera.

Ikke det at han er en dårlig spiller, men ikke en virkelig god forsterkning heller.

21043[/snapback]

 

så sant, så sant.... burde nok klare å finne bedre alternativer enn Helguera skal vi kjempe i toppen av PL og CL.

Link to comment
Share on other sites

Dette tror jeg ikke kommer ikke til å skje. Hvis han skule forlate Real Madrid så kommer han nok til å bli dyr, pluss at Wenger kjøper når han finner den rette og det tror jeg ikke blir ham!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...