Guest 8ljungberg8 Posted September 6, 2005 Report Share Posted September 6, 2005 Ipswich Reserves 2-4 Arsenal Reserves http://arsenal-mania.com/arsenal/page/arti...article/506380/ hehe ser Lupoli allerede har begynt og putte for sesongen. Scorte vel i første kampen gjorde han og.... ihvertfall lurte på om noen hadde no´ video av Lupoli....særlig denne matchen. Har ikke fått sett så tydelig på han. Takk på forhånd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted September 6, 2005 Report Share Posted September 6, 2005 Bra å se at reservelaget er i gang for sesongen! Hvis jeg ikke tar helt feil så har de vel vunnet alt som de har spilt denne sesongen? Og det virker jo enda mer posetivt ut at Lupoli scorer hat-trick også...! En mann for fremtiden det der ja! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kje_sim Posted September 6, 2005 Report Share Posted September 6, 2005 Jeg håper at Lupoli får flere kamper for A-laget denne sesongen enn i fjor, syns at han fortjener det så bra som han spiller for reserve laget!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Van Persie Posted September 6, 2005 Report Share Posted September 6, 2005 Jeg håper at Lupoli får flere kamper for A-laget denne sesongen enn i fjor, syns at han fortjener det så bra som han spiller for reserve laget!! 19933[/snapback] Helt enig. Jeg begynner å bli utålmodig... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ashcole3 Posted September 6, 2005 Report Share Posted September 6, 2005 Ipswich Reserves 2-4 Arsenal Reserves http://arsenal-mania.com/arsenal/page/arti...article/506380/ hehe ser Lupoli allerede har begynt og putte for sesongen. Scorte vel i første kampen gjorde han og.... ihvertfall lurte på om noen hadde no´ video av Lupoli....særlig denne matchen. Har ikke fått sett så tydelig på han. Takk på forhånd 19928[/snapback] tror du kan finne i hvertfall en scoring her hvis du kikker på målet i kampen mot Ajax. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wurku Posted September 6, 2005 Report Share Posted September 6, 2005 Ryan smith virka veldig pigg. Ser ut til at han er på vei mot storformen!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenal_1886 Posted September 6, 2005 Report Share Posted September 6, 2005 Lupoli bør få spille MYE i år. Han får nok spille i Liga-cupen uansett men jeg håper at han får spille litt i serien også. Når Bergkamp legger opp kan han forhåpentligvis KJEMPE om en plass på A-laget.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andain Posted September 8, 2005 Report Share Posted September 8, 2005 For dem av dere som vil se høydepunktene fra reservelagskampen, så kan den lastes ned herifra : Arsenal V Ipswich Res 4-2 5-9-05.zip Dersom linken ikke lengre fungerer, så rop ut (er lagt ut på yousendit.com med begrenset nedlastning og antall dager) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.