Jump to content

Norge


arsenal_1886

Norge slo slovenia. Går Norge til VM nå?  

31 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Rosicky som spiller til daglig på Borussia Dortmund kan bli en vanskelig mann og stoppe. må nok nesten sette to mann på han for å forhindre at han skal få brukt kreativiteten, for hvis han bruker den så kan det nok ikke bli så lett for Norge å gå videre til VM i Tyskland.

Link to comment
Share on other sites

Nedved vil nok med all sansynlighet spille disse playoffmatchene ettersom han åpner for det selv. Helt objektivt sett så kommer vi til å bli grusa og mishandlet og til og med rundspilt av energiske tsjekkere som er mye bedre enn norge. Vi er en fotballnasjon på nivå med Ungarn,Latvia osv.... Tsjekkia kom langt i Em, og har en stor stall med mange store spillere.

 

sammenlagtresultat:5-1 til tsjekkia. Gleder meg til å få slippe å se de gule tennene til Hareide noe mer etter dette.

Link to comment
Share on other sites

Nedved vil nok med all sansynlighet spille disse playoffmatchene ettersom han åpner for det selv. Helt objektivt sett så kommer vi til å bli grusa og mishandlet og til og med rundspilt av energiske tsjekkere som er mye bedre enn norge. Vi er en fotballnasjon på nivå med Ungarn,Latvia osv.... Tsjekkia kom langt i Em, og har en stor stall med mange store spillere.

 

sammenlagtresultat:5-1 til tsjekkia. Gleder meg til å få slippe å se de gule tennene til Hareide noe mer etter dette.

23171[/snapback]

 

Helt enig med deg...til og med resultatet ser "bra" ut... Det eneste jeg er uenig med deg i er at Nedved sikkert kommer til å spille. Han har jo lagt opp landslagsfotball. Han spilelr nok ikke.

 

Men Tsjekkia er vel den verste motstanderen vi kunne fått ja... Spania og kunne vært baad asså. Men Tsjekkia er jo på 4. plass i FIFA-rankingen også! De er jo klare favoritter, og de har spillere som Cech, Baros, Rosicky osv! Det sier seg selv at det er en stor fordel for Norge at Koller og Nedved ikke kommer til å spille... Det har kanskje litt med selvtillit å si, men ikke så mye at det kunne vært avgjørende. Norge kommer til å slite noe så inni granskauen her asså!

 

Men klarer Norge å holde nullen hjemme så kommer det nok til å se betraktelig bedre ut! Da trenger Norge bare et mål for at de kan vinne. Vi har spillere som Hangeland, Hagen og Lundekvam baki der, og det kan nok holde tett mye det. Myhre i mål er slett ikke dumt det heller. Så scorer Norge (i teorien) et mål til 1-0 på bortebane da. Så må Tsjekkia presse for å score to. Så har det seg jo sånn at Norge kan spille på kontringer, å bare "ligge under" en kamp spillmessig, men bare de holder nullen hjemme, og scorer det ene målet borte så kan Norge få mange mer mål borte også, og da komme seg til VM. Men hvis Norge kommer videre så klikker jeg!! Jeg heier faktisk på Tsjekkia og hvis Norge kommer til VM isteden for de, så er det så syyyyyyyyykt urettferdig at jeg hadde klikka...ja, det hadde jeg!! :o

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...