Jump to content

Problem med Opera


Jesper

Recommended Posts

Hei, jeg har et, om ikke problem, så er det hvertfall utrolig irriterende, liten sak med Opera nettleseren. Det har ikke vært sånn tidligere, bare nå de siste dagene. Saken er: Musen, når jeg har den inne i Opera, får et timeglass ved siden av seg, og det virker som den holder på å laste med et eller annet, men jeg begriper ikke hva, siden nettsiden er fullt lastet. Musen/timeglasset blinker å står i, og det er forferderlig irriterende. Noen som har hatt dette problemet eller eventuelt er så proffe at de kan hjelpe meg dette?

 

 

PS: Bruk gjerne denne tråden som feil med opera tråden videre, så slipper man å starte en ny for hvert eneste problem dere har med Opera, ikke at det er så mange av de men.

 

Takk

Link to comment
Share on other sites

Guest Alexander

tipper de som har problemer med opera kommer til dette forumet for å få løst dette, smart tenkt Jesper :lol:

 

Jeg finner ingen settings i opera for denne funksjonen, du er sikker på at dette problemet bare dukker opp i Opera? Hadde forsøkt meg med en oppgradering av Opera, eventuelt reinstall av programvaren. Eventuelt sjekke innstillinger på musen i kontrollpanel

Link to comment
Share on other sites

tipper de som har problemer med opera kommer til dette forumet for å få løst dette, smart tenkt Jesper  :D

 

Jeg finner ingen settings i opera for denne funksjonen, du er sikker på at dette problemet bare dukker opp i Opera? Hadde forsøkt meg med en oppgradering av Opera, eventuelt reinstall av programvaren. Eventuelt sjekke innstillinger på musen i kontrollpanel

1422[/snapback]

Det kom bare i Opera ja, men det er ikke så farlig, problemet forsvant nemlig som dugg for solen helt av seg selv.

 

Rare greier, men nå har jeg hvertfall et helt forum til å hjelpe meg. :blink:

Takk for svar btw.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...