Jump to content

Borussia Dortmund avslått bud på Nuri Sahin


Andain

Recommended Posts

Guest engenman

Talenter er greit nok!Men nå må det handles stjerner og etablerte spillere,skal jeg være ærlig frykter jeg at det kan gå galt denne sesongen..Men vi får stole på at Wenger knows!Men som sagt denne seongen kan slå begge veier! :D

Link to comment
Share on other sites

Talenter er greit nok!Men nå må det handles stjerner og etablerte spillere,skal jeg være ærlig frykter jeg at det kan gå galt denne sesongen..Men vi får stole på at Wenger knows!Men som sagt denne seongen kan slå begge veier! :D

16507[/snapback]

Jeg har en følelse av at vi vinner PL og CL jeg! og CS da! ;)

Link to comment
Share on other sites

Talenter er greit nok!Men nå må det handles stjerner og etablerte spillere,skal jeg være ærlig frykter jeg at det kan gå galt denne sesongen..Men vi får stole på at Wenger knows!Men som sagt denne seongen kan slå begge veier! :D

16507[/snapback]

Jeg har en følelse av at vi vinner PL og CL jeg! og CS da! ;)

16511[/snapback]

You Dont Win The League With Kids!

 

men... husk dette:

 

 

WENGER KNOWS

Link to comment
Share on other sites

Talenter er greit nok!Men nå må det handles stjerner og etablerte spillere,skal jeg være ærlig frykter jeg at det kan gå galt denne sesongen..Men vi får stole på at Wenger knows!Men som sagt denne seongen kan slå begge veier! :D

16507[/snapback]

Jeg har en følelse av at vi vinner PL og CL jeg! og CS da! ;)

16511[/snapback]

You Dont Win The League With Kids!

 

men... husk dette:

 

 

WENGER KNOWS

16512[/snapback]

Skal huske det! :D

Link to comment
Share on other sites

Guest Beelzebot
Skal vi ikke snart begynne å kjøpe noe annet enn bare talenter?

16506[/snapback]

 

 

hvem sier dette er et spørsmål om enten eller? det er mulig å hente unge talenter for fremtiden og etablerte spillere som vil forsterke laget umiddelbart. det ene utelukker ikke det andre. kan ikke fatte og begripe at noen er negative til at klubben har en aktiv og målrettet ungdomspolitikk...

Link to comment
Share on other sites

Virker litt synd at vi ikke fikk hentet han egentlig, for han hørtes lovende ut. Artikkelen jeg leste omtalte han som den beste spilleren i sin generasjon i tysk fotball, og at han ventelig skulle fåsin debut i bundes-åpningen. Og det er jo imponerende for en så ung gutt.

Link to comment
Share on other sites

Skal vi ikke snart begynne å kjøpe noe annet enn bare talenter?

16506[/snapback]

 

 

hvem sier dette er et spørsmål om enten eller? det er mulig å hente unge talenter for fremtiden og etablerte spillere som vil forsterke laget umiddelbart. det ene utelukker ikke det andre. kan ikke fatte å begripe at noen er negative til at klubben har en aktiv og målrettet ungdomspolitikk...

16529[/snapback]

Det var aldeles ikke det jeg mente i det innlegget, men jeg mener at Arsenal snart nå begynne å kjøpe litt mer rutinerte spillere enn 17-20åringer. Arsenal er en klubb som forventes å kjempe hardt om ligatittelen vært år, men det kan man ikke bare med talenter. Det er riktig nok bra å kjøpe talenter for fremtiden, men man må også tenke litt på nåtid også...

Vi har faktisk talent på ALLE områder!

 

Keeper:

Mannnone, Howard

Forsvar:

Hoyte, Eboue, Senderos, Clichy

Midtbane:

Bentley, Reyes(riktignok spiss også), Cesc, Flamini, og kanskje Song og snart...

Spiss:

Quincy, Lupoli, van Persie

 

 

Spør deg selv... Hva trenger vi mest nå? Nok en unggutt eller en rutinert midtbanespiller?

Link to comment
Share on other sites

Guest engenman
Skal vi ikke snart begynne å kjøpe noe annet enn bare talenter?

16506[/snapback]

 

 

hvem sier dette er et spørsmål om enten eller? det er mulig å hente unge talenter for fremtiden og etablerte spillere som vil forsterke laget umiddelbart. det ene utelukker ikke det andre. kan ikke fatte å begripe at noen er negative til at klubben har en aktiv og målrettet ungdomspolitikk...

16529[/snapback]

Det var aldeles ikke det jeg mente i det innlegget, men jeg mener at Arsenal snart nå begynne å kjøpe litt mer rutinerte spillere enn 17-20åringer. Arsenal er en klubb som forventes å kjempe hardt om ligatittelen vært år, men det kan man ikke bare med talenter. Det er riktig nok bra å kjøpe talenter for fremtiden, men man må også tenke litt på nåtid også...

Vi har faktisk talent på ALLE områder!

 

Keeper:

Mannnone, Howard

Forsvar:

Hoyte, Eboue, Senderos, Clichy

Midtbane:

Bentley, Reyes(riktignok spiss også), Cesc, Flamini, og kanskje Song og snart...

Spiss:

Quincy, Lupoli, van Persie

 

 

Spør deg selv... Hva trenger vi mest nå? Nok en unggutt eller en rutinert midtbanespiller?

16536[/snapback]

 

Må si meg enig i dette!Jeg skjøøner tankegangen om at det er viktig å tenke langsiktig,men må også huske nåtiden også..Om det skal fortsette slik er jeg usikker på om det vil holde!Vi trenger en erfaren midtbanespiller,det kan ingen være uenig i!Jeg er fullstendig klar over at vi har Fabregas,Flamini,Gilberto osv..Selv Ljungberg kan jo spille sentralt.Men det er ikke det jeg vil fram til..Jeg vil fram til at vi må ha en stabil og erfaren midtbane!Og det er jeg usikker på om vi har per i dag..Vi trenger en Gattuso,Ballack!Men slike spillere kommer jo ikke..Så hvorfor ikke prøve på Fiore,Guererro,Alex eller Micoud!Alle disse er spillere som hadde vært en klar forsterkning til Arsenal!Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke forstår tankegangen om at vi ikke trenger en sentral midtbanespiller..en erfaren en..

Link to comment
Share on other sites

Arsene Wenger er kresen når det gjelder valg av spillere han ønsker å forsterke laget med. Hadde ting gått slik han selv ønsket så hadde vi både hatt Baptista i tillegg til Hleb på midtbanen akkurat nå. Ingen hadde nok klaget da. Nå gikk det desverre ikke slik mange av oss og Wenger hadde håpet på med tanke på Baptista. Iflg kommentarer Wenger selv har gitt var det ingen alternative spillere til Baptista for øyeblikket.

 

Arsenal (og Wenger for den saks skyld) er ikke kjent for å betale i dyre dommer for verdensstjerner, en transferpolitikk vi har opprettholdt i en årrekke i Arsenal. Dette er nok også en fornuftig linje å legge seg på sett fra klubbens økonomiske side. Mange av dere roper ut etter en erfaren midtbanespiller istedenfor alle disse unge spilleren Wenger fortsetter å kjøpe inn til klubben vår. Nå er det slik at det finnes veldig mange midtbanespillere med erfaring rundt omkring i verden, men til tross for all den erfaringen de måtte sitte inn med, så er det ikke sikkert at disse spillerene vil passe inn i klubben vår. Det jeg vil frem til er at det holder ikke bare med erfaring, spilleren må også falle inn under vingene til Wenger og klubben når det gjelder flere andre kriterier. Wenger er en kresen mann når det gjelder spillerkjøp.

 

Mange (og meg inkludert) håper på en snarlig suksess for klubben, men jeg tror vi på lang sikt har veldig mye å hente nå. Wenger har på mange måter nå sikkret klubbens fremtid med å hente inn en rekke yngre spillere som allerede nå begynner å blomstre (Fabregas, Van Persie, Reyes, Clichy, Senderos, Flamini etc) og jeg tror ikke det er mange årene igjen før disse virkelig har satt sitt preg på fotballen. Selv om dette betyr at vi i år 2005/2006 ikke vinner Champions League fordi vi har for urutinerte spillere (personlig tror jeg vi har gode sjanser for å nå langt med årets stall), så har Wenger lagt fundamentet for fremtiden vår med disse yngre spilleren. Vi har ikke økonomien til å hente inn de beste spillerene i verden så nøkkelen til suksses ligger nok i å bringe frem talenter og ikke minst benytte seg av nettverket som Wenger har rundt om i verden og nettopp hente inn yngre spillere.

Link to comment
Share on other sites

Guest Beelzebot
Skal vi ikke snart begynne å kjøpe noe annet enn bare talenter?

16506[/snapback]

 

 

hvem sier dette er et spørsmål om enten eller? det er mulig å hente unge talenter for fremtiden og etablerte spillere som vil forsterke laget umiddelbart. det ene utelukker ikke det andre. kan ikke fatte å begripe at noen er negative til at klubben har en aktiv og målrettet ungdomspolitikk...

16529[/snapback]

Det var aldeles ikke det jeg mente i det innlegget, men jeg mener at Arsenal snart nå begynne å kjøpe litt mer rutinerte spillere enn 17-20åringer. Arsenal er en klubb som forventes å kjempe hardt om ligatittelen vært år, men det kan man ikke bare med talenter. Det er riktig nok bra å kjøpe talenter for fremtiden, men man må også tenke litt på nåtid også...

Vi har faktisk talent på ALLE områder!

 

Keeper:

Mannnone, Howard

Forsvar:

Hoyte, Eboue, Senderos, Clichy

Midtbane:

Bentley, Reyes(riktignok spiss også), Cesc, Flamini, og kanskje Song og snart...

Spiss:

Quincy, Lupoli, van Persie

 

 

Spør deg selv... Hva trenger vi mest nå? Nok en unggutt eller en rutinert midtbanespiller?

16536[/snapback]

 

som sagt; hvem sier det ene utelukker det andre...?!?!

Link to comment
Share on other sites

Syns også at det hadde gjort seg med litt mer rutine, og da spesielt sentralt på midten, men samtidig synes jeg Wenger skal prøve å få de største talenetene i verden til arsenal! Sahin er tydeligvis ett sånn talent, så bare kjøp Wenger! :)

Link to comment
Share on other sites

Guest Beelzebot

så det du egentlig mener, er at wenger må hente inn en stjernespiller for å få deg til å snurpe igjen...? du er fryktelig utalmodig og mener wenger må kjøpe for å behage supporterne?

Link to comment
Share on other sites

Er det umulig å forstå det jeg mener?

Tror veldig mange er enig med meg at om Wenger må styrke midten med mer enn en unggutt til, om vi skal henge med en hel sesong!

I fjor hadde vi 3 erfarne og to unggutter på den plassen. Riktignok imponerte Cesc og Flamini, men de viste at de fortsatt ikke var gode nok for en hel sesong.. Nå er 2 av de erfarne borte og da har vi to unggutter som vi ikke kan forvente det vi kan forvente av de store som Henry, Gilberto og Campbell i hver kamp. Derfor trenger vi en som vi vet kan prestere hver gang han kommer på. Er det så vanskelig å forstå Beelzebot? Eller er du like trangsynt som før?

Link to comment
Share on other sites

Guest Beelzebot
Er det umulig å forstå det jeg mener?

Tror veldig mange er enig med meg at om Wenger må styrke midten med mer enn en unggutt til, om vi skal henge med en hel sesong!

I fjor hadde vi 3 erfarne og to unggutter på den plassen. Riktignok imponerte Cesc og Flamini, men de viste at de fortsatt ikke var gode nok for en hel sesong.. Nå er 2 av de erfarne borte og da har vi to unggutter som vi ikke kan forvente det vi kan forvente av de store som Henry, Gilberto og Campbell i hver kamp. Derfor trenger vi en som vi vet kan prestere hver gang han kommer på. Er det så vanskelig å forstå Beelzebot? Eller er du like trangsynt som før?

16585[/snapback]

 

nei, jeg forstår ikke hva du mener. på hvilken måte utelukker det ene det andre? at wenger byr på sahin, betyr ikke at han ikke er ute etter mer rutinerte sentrale midtbanespillere. enkelte supportere sutrer og klager noe helt vanvittig...

Link to comment
Share on other sites

Guest Beelzebot
Det er akkurat hva jeg mener Jensegutt ;)

Men Beelzebot er jo ikke smart nok til å forstå det han.. :D

16604[/snapback]

 

la meg oppsummere:

arsenal byr på et stort talent, du spør hvor det blir av de store stjernene. jeg konfronterer deg med at det ene utelukker ikke det andre. du sutrer videre og nå kommer også personangrepene. stå på; din debatteknikk er imponerende...

Link to comment
Share on other sites

en person med en hjerne på størrelse med en peanut kan forstå det jeg skreiv! Bare han er Arsenalsupporter ;)

Og jeg er kanskje ikke noen god debatant eller hva jeg skal kalle det, men det kan jo du bare drite lang marsj i! Er vel ikke akkurat den skarpeste kjakaladden du hell, når du før har sagt at Vieira kun fungerte som en bremsekloss for Arsenal.. :D

 

Menmen tilbake til tema:

Nå har jo Wenger sagt at han vil ha en offensiv midtbanespiller, bare at han leter etter en som er bedre enn Gilberto, Cesc og Flamini! ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...