Imerslundinho Posted July 31, 2005 Report Share Posted July 31, 2005 Avslørt som drag-queen. Dere må lese dette! HAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAAHHAHA!!!!!!!... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evju Posted July 31, 2005 Report Share Posted July 31, 2005 Elendig tråd. Det har vel overhodet ikke noen betydning hva C. Ronaldo liker å gå i på fritida vel? Han er uansett en driblefant det er vanskelig å stoppe. Dessuten regner jeg med at det bare er en utrolig PR-kåt eks.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulti Posted July 31, 2005 Report Share Posted July 31, 2005 At en mann som går offentlig med diamantøredober liker å kle seg i dameklær privar overrasker meg engetli ikke så mye. Egentlig høres nå dette bare ut som en hevngjerig eks-kjereste. Hadde han ikke vært så go hadde ingen brydd seg. han blir nok en viktig spiller for manshit i år også og dette forandrer ingenting. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted July 31, 2005 Report Share Posted July 31, 2005 Trenger ikke være sant i det hele tatt! Jeg er enig med Ulti...det er nok bare eksen hans som vil ha "hevn"! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest John Cena Posted July 31, 2005 Report Share Posted July 31, 2005 æsj Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jazze Posted July 31, 2005 Report Share Posted July 31, 2005 men han er nå jæ...a jålete da den portugiseren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jensemann Posted July 31, 2005 Report Share Posted July 31, 2005 Roy Keane er også homofil, Rævaroy er det samme og sist men ikke minst, Sir Huba-buba er den største homsen i united. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.