Ryan Jarvis..... Norwich! Posted July 26, 2005 Report Share Posted July 26, 2005 Jeg spiller Metal Gear Solid 3 nå. Har kommet meg til "The Sorrow". Klarer ikke han. Noen som vet hvordan man gjør det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest John Cena Posted July 26, 2005 Report Share Posted July 26, 2005 ja,du skal bare gå helt til "veien" stopper,da dør du og da skal du ta den derre "revival pill".Hvis du dør før så kan du ta den da og,men da får du ikke drakta hans..kan ikke tro at jeg gadd og skrive alt det Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ryan Jarvis..... Norwich! Posted July 26, 2005 Author Report Share Posted July 26, 2005 ok Link to comment Share on other sites More sharing options...
Korslundinho Posted July 27, 2005 Report Share Posted July 27, 2005 Jeg spiller Metal Gear Solid 3 nå. Har kommet meg til "The Sorrow". Klarer ikke han. Noen som vet hvordan man gjør det? 15467[/snapback] Skyt ham ned hahahaha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ryan Jarvis..... Norwich! Posted July 27, 2005 Author Report Share Posted July 27, 2005 Nå har jeg runda hele dritten. Utrolig frustrerende å bare måtte spille 10 min til hele tida, når man har lyst til å gjøre noe annet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.