Richardinho Posted July 23, 2005 Report Share Posted July 23, 2005 Noen som har link til en avatar der et Tottenham merke blir sprengt eller pissa på?? Var noe i den duren.. Kan godt være United.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest John Cena Posted July 23, 2005 Report Share Posted July 23, 2005 hm..fant ett engang hvor tommy i tommy og tigern står og pisser på et woman united emblem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Korslundinho Posted July 23, 2005 Report Share Posted July 23, 2005 Fornøyd med den jeg har jeg:) heh VEGARD SKOGHEIM! Link to comment Share on other sites More sharing options...
rvvestre Posted July 24, 2005 Report Share Posted July 24, 2005 Vegard Skogheim!!?? he he, må jo ver 40 og smelfeit ha nå he he... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Korslundinho Posted July 24, 2005 Report Share Posted July 24, 2005 Han er ikke feit han er trener for KIL og blant Norges beste trenere TENK Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted July 24, 2005 Report Share Posted July 24, 2005 Noen som har link til en avatar der et Tottenham merke blir sprengt eller pissa på?? Var noe i den duren.. Kan godt være United.. 15153[/snapback] Jeg har...jeg laga det i Photoshop...eller, dette er jo Josè Maurinho som blir pissa på da men! Så hvis du legger meg til på msn, his du har da, så kan jeg sende det...og det gjelde alle dere andre som vil ha det også... MSN adressa er: martin_helmik@hotmail.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Viggo Viking Posted July 25, 2005 Report Share Posted July 25, 2005 Noen som har link til en avatar der et Tottenham merke blir sprengt eller pissa på?? Var noe i den duren.. Kan godt være United.. 15153[/snapback] Denne finner du på: http://arseweb.com/images/roastspurs.gif Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.