Jump to content

Pro evolution soccer 4 osv..


Guest kellex

Recommended Posts

Guest kellex

Hva syns dere er best av Pro Evolution Soccer og Fifa? Har noen prøvd å pache ett av spillene? Hvordan syns dere arsenal er på spillene? Tørr nesten å påstå at jeg er en ganske erfaren pro evolution soccer spiller og har peiling på paching o.l :rolleyes: så jeg kan sikkert svare på evt spørsmål som skulle komme.

Link to comment
Share on other sites

Guest henryistheking

Jeg har spilt ALLE pro spillene og mener 4 er bedre grafik på spillerne, mere realistisk. Fifa blir du lei av med en gang, men pro er det ikke så lett å bli lei av, ikke hvis du har playstation kontroll på pcen, og spiler online!

Link to comment
Share on other sites

Hva syns dere er best av Pro Evolution Soccer og Fifa? Har noen prøvd å pache ett av spillene? Hvordan syns dere arsenal er på spillene? Tørr nesten å påstå at jeg er en ganske erfaren pro evolution soccer spiller og har peiling på paching o.l  :rolleyes: så jeg kan sikkert svare på evt spørsmål som skulle komme.

15024[/snapback]

Det er ganske dårlig season mode på Pro. Spillerne blir ikke bedre, kun ligaen og kondisjonen på spillerne er for god.

De unge spillerne på Pro er ALTFOR dårlige.

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

PES 4 banker alt av fotballspill, og alle som tar seg tid til å spille det vil si seg enig! PES tar ballkontroll, pasnings og alternativer for skåringer til et helt nytt nivå! Grafikken er den beste pga av at spillere kan se ut som de gjør i virkeligheten ved hjelp av "edit player"+ at helheten er bedre pga bedre modeller på spillere(Henry ligner nesten på en ape i fifa) baner osv., i motsetning til klumpete spiller modeller fra fifa. Har Fifa også, og hver gang jeg spiller det føler jeg meg veldig hemmet og savnet til å utføre praktspill og mål er langt unna. For de som velger fifa pga av rettigheter, drakter, lyd osv kan sipelthen bare pache PES! Det vil si at dere kan tilpasse verdens beste fotball spill slik dre måtte ønske, og jeg kan love at etter å spilt PES 4 til x-box pachet, er det ingen vei tilbake!! Og jeg blir aldri lei av å kunne forandre hver minste detalje i spillet, alt fra hvilke sko, lengde på sokker, frisyrer, kropsmodifisering ag masse mer :lol: Er uten tvil det beste sportspillet som er på markedet :lol:

 

Ps: Paching betyr å forandre direkte inn på spillet, ergo du kan legge inn drakter(tilogmed 2005/2006 drakter) sko, ansikter, grafikk, lyd, reklamer på tribunene osv, osv!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...