Richardinho Posted July 9, 2005 Report Share Posted July 9, 2005 Meldte meg inn via SMS tjenesten for en uke siden, der det sto at jeg skulle få tilsendt enn innbetalingsblankett i posten om noen få dager.. Dette har ikke skjedd.. Hva er problemet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ansvarlig redaktør Posted July 9, 2005 Report Share Posted July 9, 2005 Vil tro at det kan være på grunn av at medlemmskontakten kanskje er på ferie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richardinho Posted July 19, 2005 Author Report Share Posted July 19, 2005 Når er han tilbake da?? Har gått noen uker nå... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nestleder Posted July 20, 2005 Report Share Posted July 20, 2005 Meldte meg inn via SMS tjenesten for en uke siden, der det sto at jeg skulle få tilsendt enn innbetalingsblankett i posten om noen få dager.. Dette har ikke skjedd.. Hva er problemet? 13361[/snapback] Ja, jeg har vært på ferie, men det er ikke det som er problemet. En endring hos vår leverandør har gjort at jeg ikke får sendt informasjon om de som ønsker å melde seg inn. Meldte fra til dem i dag og de sa de skulle fikse det, men det er ikke i orden ennå. Send mail til info@gunners.no inntil videre dersom du ønsker å melde deg. Vil til slutt takke Mobile Media Interactive som lar oss bruke SMS tjenesten uten at det koster oss en krone. Petter Randmæl Nestleder/medlemskontakt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.