Jump to content

Miguel aktuell for Arsenal og Liverpool??


Bergkampboy

Recommended Posts

På linken under er et stykke fra den italienske nettavisen Vigilio.

Den hevder et eller annet om en eller annen Miguel er aktuell for Arsenal og Liverpool.

Jeg personlig skjønner ikke et kløyva ord av hva som står skrevet der og er derfor ikke helt sikker på om et er Benficas Miguel som mye tyder på, eller en annen Miguel. Av en eller annen grunn står også Juventus nevnt i saken!

Noen som kan hjelpe meg med dette??

 

Hvis det skulle vise seg å være noe i ryktene og det er omtalte Miguel fra Benfica som er aktuell (hvis det er det det betyr) for Arsenal så ville jeg bli sjeleglad. Han er i mine øyne en av verdens desidert beste høyrebacker.

 

 

http://sport.virgilio.it/it/cmc/calcio/200524/cmc_83549.html

Link to comment
Share on other sites

Guest Magnus
På linken under er et stykke fra den italienske nettavisen Vigilio.

Den hevder et eller annet om en eller annen Miguel er aktuell for Arsenal og Liverpool.

Jeg personlig skjønner ikke et kløyva ord av hva som står skrevet der og er derfor ikke helt sikker på om et er Benficas Miguel som mye tyder på, eller en annen Miguel. Av en eller annen grunn står også Juventus nevnt i saken!

Noen som kan hjelpe meg med dette??

 

Hvis det skulle vise seg å være noe i ryktene og det er omtalte Miguel fra Benfica som er aktuell (hvis det er det det betyr) for Arsenal så ville jeg bli sjeleglad. Han er i mine øyne en av verdens desidert beste høyrebacker.

 

 

http://sport.virgilio.it/it/cmc/calcio/200524/cmc_83549.html

11903[/snapback]

 

Joda, det er Miguel, som storspelte i EM, frå Benfica det er snakk om. Glimrande spelar. Hadde absolutt vore ei forsterkning, men treng vi fleire høgrebackar? Vi har jo allereie Lauren, Hoyte og Eboue.....

Link to comment
Share on other sites

På linken under er et stykke fra den italienske nettavisen Vigilio.

Den hevder et eller annet om en eller annen Miguel er aktuell for Arsenal og Liverpool.

Jeg personlig skjønner ikke et kløyva ord av hva som står skrevet der og er derfor ikke helt sikker på om et er Benficas Miguel som mye tyder på, eller en annen Miguel. Av en eller annen grunn står også Juventus nevnt i saken!

Noen som kan hjelpe meg med dette??

 

Hvis det skulle vise seg å være noe i ryktene og det er omtalte Miguel fra Benfica som er aktuell (hvis det er det det betyr) for Arsenal så ville jeg bli sjeleglad. Han er i mine øyne en av verdens desidert beste høyrebacker.

 

 

http://sport.virgilio.it/it/cmc/calcio/200524/cmc_83549.html

11903[/snapback]

 

Joda, det er Miguel, som storspelte i EM, frå Benfica det er snakk om. Glimrande spelar. Hadde absolutt vore ei forsterkning, men treng vi fleire høgrebackar? Vi har jo allereie Lauren, Hoyte og Eboue.....

11909[/snapback]

 

 

Det er iallefall ikke tvil om at han hadde danket ut både Lauren og Eboue, men det er sant det du sier om at vi har bra dekning på høyrebackplassen!

Jeg er allikevel for at han kommer dersom det mot formodning skulle være noen sannhet i ryktene! Med han og Cole på hver sin sideback har vi de beste backene siden Cafu og Carlos glansdager på det brasilianske landslaget.

Mannen er også som skapt for Wengers spillestil, han er ultraoffensiv og alltid spillbar pluss at han jobber som en hest, skyter bra og er helsikkes rask! LØP OG KJØP!!!! ;)

Link to comment
Share on other sites

Miguel er ikkje bedre enn Lauren.

Miguel er tilsvarande overvurdert som Lauren er undervurdert. Var han virkelig så fantastisk i EM? Han var vel brukbar, men vil ikkje holde han som en framtredande figur verken i EM generelt, eller på Portugal spesielt.

Link to comment
Share on other sites

Miguel er ikkje bedre enn Lauren.

Miguel er tilsvarande overvurdert som Lauren er undervurdert. Var han virkelig så fantastisk i EM? Han var vel brukbar, men vil ikkje holde han som en framtredande figur verken i EM generelt, eller på Portugal spesielt.

11929[/snapback]

 

 

Miguel er undervurdert i lange baner. Synes det er rart ikke han er blitt snappet opp av en større europeisk klubb enda, for dette er den nye Cafu!!!

Og Paddy: Han var skremmende god i EM, topp fem av samtlige spillere minst, etter min mening!

Link to comment
Share on other sites

Eg har berre sett han i fjorårets EM, og då var han meget god. Sikker defensivt, og fantastisk offensiv.

Unødvendig å bruke pengane på høgreback, når me har Lauren, Eboue, Hoyte og pluss at Kolo kan spele der.

Link to comment
Share on other sites

Miguel er undervurdert i lange baner. Synes det er rart ikke han er blitt snappet opp av en større europeisk klubb enda, for dette er den nye Cafu!!!

Og Paddy: Han var skremmende god i EM, topp fem av samtlige spillere minst, etter min mening!

 

Trur ganske enkelt at grunnen til at han ikkje er plukka opp av en storklubb, er at han ikkje har vert vurdert som god nok. Nye Cafu? Då har han en lang vei å gå i alle fall.

 

Såg EM eg også. Topp 5? ja, det må du gjerne få meine - ikkje i nærheten av det i mi bok.

Link to comment
Share on other sites

Guest 8ljungberg8

han gikk nesten til Newcastle ifjor, men det ble ikke noe av....Han er ganske lik Lauren: grei defensiv og hærlig offensiv(etter min mening bedre offensiv enn Lauren). Spilte klasse i EM i Portugal. Hvis han blir kjøpt, blir nok Lauren solgt.....Og Miguel er jo bedre så hvorfor ikke??

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...