Eboue Posted June 13, 2005 Report Share Posted June 13, 2005 Hei! Her på Arsenal.com selger de "gamle" arsenal drakter +++, KJEMPE billig! Dette er verd å se på! Men kan noen fortelle meg hva valutaen på pund er nå? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Magnus Posted June 13, 2005 Report Share Posted June 13, 2005 Takk for tipset Trur eitt pund tilsvare omlag 13 kroner. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gooner4ever Posted June 14, 2005 Report Share Posted June 14, 2005 Hei! Her på Arsenal.com selger de "gamle" arsenal drakter +++, KJEMPE billig! Dette er verd å se på! Men kan noen fortelle meg hva valutaen på pund er nå? 11672[/snapback] HER kan du sjekke hvor mye du må betale(uten gebyr) for £ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted June 14, 2005 Report Share Posted June 14, 2005 Jeg har kjøpt den helt NYE drakta så jeg har nok ikke så mye igjen til salget på arsenal.com. noen andre som har kjøpt den nye drakta eller??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.