Jump to content

Det Argentinske landslaget


Eboue

Recommended Posts

Jeg så Brasil - Argentina i dag...!

Å jeg la merke til (alle som så den kampen burde også ha lagt merke til det :))

De filma og filma og FILMA...de bare filma!

Jeg tror de er redd for at Barsil skulle kjøre helt over dem...!

 

Jeg heia jo selvfølgelig på Brasil da...

det ble jo en sur kamp for meg da... :( ;)

Men da, når jeg hadde mista motet så begynte jeg å se på spillet til Argentina, og det er noe av det verste jeg har sett!

Spesielt det ene gangen når innbytteren til Brasil (husker ikke navnet) tok ballen fra den verste filmeren på Argentina (en med langt, mørkt, krøllete hår!) da tok han ballen, dommeren var helt BORTE og det enda med at han slenga seg!

og frispark til Arge..... da selvfølgelig! :D

 

Det er det dårligeste jeg har sett! :D

 

Og en annen gang så var Hernan Crespo nede vet cornerflagget til Brasil, med Cafu og en annen brasse mot seg...da måtte jo Crespo prøve seg på noe ellendig "filming" da og....

han sparka ballen HELT bevisst over cornerlinja...og klikka jo helt da han ikke fikk corneren som han prøvde å "filme" seg til! ;) ;)

 

I denne kampen var Argenina helt SYKE! :o

 

 

Er det noen som er enige???

 

Eller er det noen andre lag som gjør nesten det samme??

(jeg vet at Portugal er et typisk "filmelag"!)

 

Diskuter! (Hvis det er noe å diskutere da... ;) ;) )

Link to comment
Share on other sites

Jeg så Brasil - Argentina i dag...!

Å jeg la merke til (alle som så den kampen burde også ha lagt merke til det :))

De filma og filma og FILMA...de bare filma!

Jeg tror de er redd for at Barsil skulle kjøre helt over dem...!

 

Jeg heia jo selvfølgelig på Brasil da...

det ble jo en sur kamp for meg da...  :(  ;)

Men da, når jeg hadde mista motet så begynte jeg å se på spillet til Argentina, og det er noe av det verste jeg har sett!

Spesielt det ene gangen når innbytteren til Brasil (husker ikke navnet) tok ballen fra den verste filmeren på Argentina (en med langt, mørkt, krøllete hår!) da tok han ballen, dommeren var helt BORTE og det enda med at han slenga seg!

og frispark til Arge..... da selvfølgelig! :D

 

Det er det dårligeste jeg har sett! :D

 

Og en annen gang så var Hernan Crespo nede vet cornerflagget til Brasil, med Cafu og en annen brasse mot seg...da måtte jo Crespo prøve seg på noe ellendig "filming" da og....

han sparka ballen HELT bevisst over cornerlinja...og klikka jo helt da han ikke fikk corneren som han prøvde å "filme" seg til! ;)  ;)

 

I denne kampen var Argenina helt SYKE! :o

 

 

Er det noen som er enige???

 

Eller er det noen andre lag som gjør nesten det samme??

(jeg vet at Portugal er et typisk "filmelag"!)

 

Diskuter!                  (Hvis det er noe å diskutere da... ;)  ;) )

11371[/snapback]

Jeg synes filming er forkastelig. Jeg så Ronaldinho gjorde det mot Valencia for en stund siden, og Gerrard i CL finalen. Hvorfor får ikke disse spillerene karantene????

 

Jeg skammer meg over når Arsenal spillere tyr til dette tullet, men det har heldigvis sjelden skjedd. Jeg husker Francis Jeffers var flink til det!!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...