Guest stian88 Posted May 29, 2005 Report Share Posted May 29, 2005 Jeg tror alle ville satt pris på hvis det var et par bilder av hvert produkt i nettbutikken. Da er det mye lettere å se om man syns den er fin eller ikke. Det hadde vært fint Mvh stian Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bisk Posted May 29, 2005 Report Share Posted May 29, 2005 agreeee Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Posted May 29, 2005 Report Share Posted May 29, 2005 Når er den nye drakta til salgs? Den er kanskje til salgs allerede? 22. juni ja, fant det ut selv. Men når vil den bli til salgs i ASCN? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sindre Posted May 29, 2005 Report Share Posted May 29, 2005 I følge Leder, fra tråden Drakter 2005/06, så vil dei nye draktane vere i salg i midten av juli. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Posted May 29, 2005 Report Share Posted May 29, 2005 Ops, jeg som ikke klarer å bruke øynene helt Står jo rett nedenfor dette temaet... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted May 29, 2005 Report Share Posted May 29, 2005 Jeg tror alle ville satt pris på hvis det var et par bilder av hvert produkt i nettbutikken. Da er det mye lettere å se om man syns den er fin eller ikke. Det hadde vært fint Mvh stian 10365[/snapback] hallo, hallo, hallo, hallo... Er det liv i leiren??? "Denne" tråden er jo laget for lengst... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.