Jump to content

Mr


Guest Mikael

Recommended Posts

Jepp.

Og skal se den sene kampen på Emirates men kan nå 2 kamper på Pub innen.

Men vil også gjerne høres om andre fotballpubs andre steder i London da den ene dagen fort går der, og da betyr det ikke noe hvor den er.

Link to comment
Share on other sites

Guest Gunners68

Du har jo for det første mulighet til å se kamp kl 1500 på Arsenal supporterklubben i Gillespie Road. De åpner 2 - 3 timer før kampen. Gunners pub på hjørnet Blackstock road /Elwood street. I Holloway road finne du The Coronet. Alle disse har overkommelige avstander til Emirates - tatt i betraktning at du skal se to kamper på pub først ?

Link to comment
Share on other sites

Guest Gunners68

Ellers så finner du jo veldig mange puber som sender kamper direkte fra PL. Var jeg deg så ville jeg på kamp dagen ha sett de to første kampene i Arsenal området. Venter du for lenge med å ta undergrunnen til Arsenal så kan det bli stinn brakke på den. Vet forresten ikke hvor du har tenkt å bo da i forhold til Emirates ? Mulig det er et dumt spørsmål , men er det din første tur over ?

Link to comment
Share on other sites

Hei.

Det er andre gang til Emirates, men har ikke vært på då mye pubs i London.

Har oftest vært i Liverpool i det siste da de jeg har noen kompiser som er Liverpool fans ?

Link to comment
Share on other sites

Guest Gunners68

Jeg har mine faste puber i Bayswater området hvor jeg alltid pleier å gå. Flere storskjermer og godt øl ? I gamle dager var det flere av legendene som eide puber rundt omkring i London og du kunne være heldig å treffe legender på disse. Tidene har endret seg og man ser ikke dette så ofte lenger.  Var i Leeds for noen år siden og traff Peter Lorimer på sin pub - er vel forresten revet nå ? Sikkert noen andre her inne som kanskje har bedre forslag til deg. Når reiser du ?

Link to comment
Share on other sites

Guest Gunners68

Kan være vanskelig med disse London oppgjørene og Selhurst Park tar jo ikke så enormt mange tilskuere heller.  Du har jo QPR - Brentford også samme dag.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...