Jump to content

Super Bowl


Hedly

Recommended Posts

Noen som sitter oppe i natt for å få med seg 49ers mot Ravens? Selv kommer jeg som vanlig til å se på, men sliter med å finne noen å heie på. Liker personlig ingen av disse to lagene. Håper dog på en herlig match! Håper Viasat4 viser de amerikanske reklamene denne gangen, er det noen som vet om de blir vist i år?

Link to comment
Share on other sites

Jeg satt oppe til strømbruddet. La meg når det kom, regnet med at det var kjørt på det tidspunktet, i tillegg til at jeg hadde skole i dag... Angrer på det for å si det sånn! Har sett ferdig kampen nå, og skulle virkelig ønske jeg så hele i natt! Spørsmålet ditt regner jeg med at du har svar på nå selv :) Håper NRK får det tilbake igjen, de hadde en fantastisk sending for et par år siden tror jeg det var...

Link to comment
Share on other sites

Sier vel egentlig seg selv at om strømmen går midt på natta, så er det god natt. :P Sovnet altså selv av under strømbruddet, var jo enveiskjøring inntil da. Så resten av matchen nå etter jeg kom hjem fra jobb, og det må kunne sies at ting virkelig tok seg opp etterhvert! Nei, neste år krysser jeg fingrene for Vikings i super bowl, da skal ikke noe strømbrudd klare å stoppe meg! Selv om Vikings og super bowl virker like håpløst som et Arsenaltrofé for tiden!

Link to comment
Share on other sites

Klarte å tvinge meg gjennom strømbruddet, og for en avslutning det! Holdt ikke med noe spesielt lag, men etter den tøffe starten satt jeg og håpet SF skulle komme seg tilbake og lage match.

Jeg ser ikke ofte på amerikansk fotball, men pleier å få med meg Super Bowl, og kanskje et par andre kamper hvis jeg plutselig finner det på TV. Men når man kommer til finalen er nivået så høyt, og du får se så sinnsykt mange flotte spill. For ikke å snakke om 108 yards-løpet når de tok i mot sparket i 3. omgang.

 

En helt annen ting som er ganske morsomt med amerikansk sport er hvordan de har løst hele situasjonen med drafting og lønnstak. Morsomt at det nesten er umulig å si hvem som kommer til finalen, og at det ikke er slik som i fotball at det er barca og manu annenhver gang.

 

Gleder meg allerede litt til neste år!

Link to comment
Share on other sites

108 yard-løpet var virkelig spesielt, noe av det mest spektakulære jeg har sett av amerikansk fotball. Keapernicks touchdown var kanskje enda mer spektakulær. Som quarterback så tilfører han virkelig 49ers mye med at han er så god til å løpe med ball. Få quarterbacker som har den egenskapen. Topp underholdning i år!

Link to comment
Share on other sites

Personlig er jeg heller ikke noe stor fan av noen av lagene, men jeg "holdt" med ravens da jeg ikke like 49'ers... Dette henger igjen fra første kampen jeg av amerikansk fotball for noen år siden, og siden har jeg rett og slett ikke likt de! Kapernick imponerte stort, utrolig rolig og fokusert til kun å ha vært med i to år... Selv hadde pauseshowet med Beyoncé vært mer enn nok for å sette ut meg av resten av matchen :P Gleder meg allerede til neste Superbowl jeg :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...