Jump to content

Crystal Palace-Southampton


Haraldac

Recommended Posts

Heisann.. jeg bare lurer på om noen av dere er intressert i å kjøpe billeter til nedryksdramaet på selhurst park på lørdag. Jeg har to billetter. En voksenbillet+ en barnebillet(under 17 år)....... det er bare å si ifra hvis noen skal på tur...

Link to comment
Share on other sites

Jeg hadde samme problem som deg. For å få billett til Crystal Palace-Liverpool nylig (noe må en jo gjøre en lørdag når Arsenals kamp ble flyttet til mandag), måtte jeg kjøpe billetter til CP-Southampton. Jeg hadde 6 billetter, og fant ut at det er meningsløst at disse 6 skulle tilbake til Norge når kampen vitterlig er utsolgt!

Fremfor svartebørsalternativet valgte jeg å selge billettene til billettkontoret i Crystal Palace. De kjøpte tilbake billettene fra meg. Prøv det samme!

Link to comment
Share on other sites

Jeg hadde samme problem som deg. For å få billett til Crystal Palace-Liverpool nylig (noe må en jo gjøre en lørdag når Arsenals kamp ble flyttet til mandag), måtte jeg kjøpe billetter til CP-Southampton. Jeg hadde 6 billetter, og fant ut at det er meningsløst at disse 6 skulle tilbake til Norge når kampen vitterlig er utsolgt!

Fremfor svartebørsalternativet valgte jeg å selge billettene til billettkontoret i Crystal Palace. De kjøpte tilbake billettene fra meg. Prøv det samme!

7959[/snapback]

Takk for tipset, men hvordan gjør jeg det egentlig? ringer? sender mail?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...