Guest Blunter Posted February 13, 2005 Report Share Posted February 13, 2005 Heisann. Til dere som er interessert i vintersport, men mangler et forum å diskutere det på på nett, så er dette siden for dere: www.vintersport.tk Laget siden i går, så antall brukere er ikke så mange, men jo fler som registrerer seg og begynner å skrive jo fler vil komme. Rom ble ikke bygd på én dag Dere vil kanskje reagere på at jeg reklamerer for forumet her, men markedsføring av siden min trengs. Har troen på at dette kan bli noe stort. Uansett vil ikke dere i gunners.no tape noe på det. Er ikke i nærheten av å være en konkurrent siden det er to vidt forskjellige temaer som diskuteres Så ikke nøl med å registrere deg og for all del begynn å skriv innlegg Konstruktiv kritikk av forumet mitt setter jeg stor pris på. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jesper Posted February 13, 2005 Report Share Posted February 13, 2005 Hvis det blir diskutert skiskyting der, så er jeg med. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Blunter Posted February 13, 2005 Report Share Posted February 13, 2005 Jepp! Skiskyting diskuteres under "Andre Vintersportsgrener" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Blunter Posted February 13, 2005 Report Share Posted February 13, 2005 Hvis det blir diskutert skiskyting der, så er jeg med. 288[/snapback] Skal bare informere deg om at Skiskyting nå har fått et eget forum på forumet . Undervurderte sportens interesse og seervennlighet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.