Jump to content

VIAPLAY - Gratiskoder


Ben Elfen

Recommended Posts

Hei, siden jeg er kongen av Viasat kan jeg tilby de som ønsker det gratiskoder på viaplay.no

Kodene er gyldige til en eller annen gang i juli.

 

Med denne garatiskoden kan dere få se 3 ting, for eksempel 3 kamper eller 3 filmer etc.

Det er ingen kjøpsforpliktelser med disse kodene.

 

Dersom noen ønsker koden så send meg en pm med deres epostadresse så skal jeg sende ut kodene.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Er det sent å spørre om det nå? ;)

Får en del forespørsler om det er for sent. For å slippe slike spm. kan jeg fortelle at jeg kan sende ut slike fram til 30. juni, men jeg får bare gjort det når jeg er på jobb, dvs mandag til fredag 0900-1700.

 

Hulken, send meg en pm med epost så sender jeg deg en med en gang

 

BE

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Hei, igjen.

 

Det er mange som har fått viaplaykoder av meg. Håper dere er fornøyde.

I kveld er det champions league runde. Dersom noen fortsatt ikke har bestilt viaplay koder så må dere sende meg en PM innen klokka 1645 i dag, så skal dere få dem i dag slik at dere får sett kampene gratis.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Hei.

Har vært litt treg med å bruke kodene, men tenkte å starte med å se Spain GP F1 i dag. I mailen jeg fikk står det "Koden er gyldig til: 01.07.2011.", men når jeg legger inn rabattkoden står det bare "Rabattkoden er ugyldig eller har gått ut på dato", og jeg får ingen rabatt. Hvorfor?

 

EDIT: ser nå at koden kan brukes på andre sendinger, men ikke denne. Hvorfor? Den skal jo gjelde "live sportssendinger".

Link to comment
Share on other sites

Hei.

Har vært litt treg med å bruke kodene, men tenkte å starte med å se Spain GP F1 i dag. I mailen jeg fikk står det "Koden er gyldig til: 01.07.2011.", men når jeg legger inn rabattkoden står det bare "Rabattkoden er ugyldig eller har gått ut på dato", og jeg får ingen rabatt. Hvorfor?

 

EDIT: ser nå at koden kan brukes på andre sendinger, men ikke denne. Hvorfor? Den skal jo gjelde "live sportssendinger".

For å være helt ærlig så vet jeg ikke hvorfor du ikke fikk se ovennevnte sending. Jeg har egentlig ikke noe med Viaplay å gjøre, men jeg skal høre på jobben i morgen så får du en tilbakemelding.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...