Ravenghost Posted February 21, 2010 Report Share Posted February 21, 2010 Jeg mener dette er årets lag i PL: Cech Johnson Vermaelen Dunne A. Cole Valencia Lampard Cesc Pienaar Drogba Rooney Res: Reina Shawcross Evra Fletcher Malouda Zamora Saha Link to comment Share on other sites More sharing options...
colargol Posted February 21, 2010 Report Share Posted February 21, 2010 Litt tidlig??? Veldig tidlig spør du meg. Det er jo nesten 1/3 av sesongen igjen, og over to månder til den er ferdig. Mye som kan skje videre, og det har vel hendt før at spillere som ikke har markert seg veldig har kommet som en kule på slutten av sesongen og omvendt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian Posted February 21, 2010 Report Share Posted February 21, 2010 Mitt lag ville vært noe slikt: ----------------------Friedel--------------------- --Ivanovic-----Terry-----Vermaelen----Evra --Young----Fabregas-----Lampard----Malouda ---------------Rooney-----Drogba-------------- Litt tidlig??? Veldig tidlig spør du meg. Det er jo nesten 1/3 av sesongen igjen, og over to månder til den er ferdig. Mye som kan skje videre, og det har vel hendt før at spillere som ikke har markert seg veldig har kommet som en kule på slutten av sesongen og omvendt. Selvfølgelig er det tidlig, men man kan da bare forandre laget etterhvert som kampene blir spilt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.