Jump to content

Dreambox


kjafs

Recommended Posts

I disse tider hvor det spøker for jobben til Dag Solheim, Lars Tjærnås, Kenneth Fredheim mf, så kan det virke som at tv2 kan vinne kampen om PL fra og med neste sesong.

 

Som den fattige studenten jeg er, så ønsker jeg helst at PL holder seg på canal+, da prisene høyst trolig vil øke med nye rettigheter. Jeg skal ikke gå videre inn på hvorfor jeg mener canal+ er den beste kringkasteren.

 

I den sammenheng har jeg fundert på om jeg skal gå til innkjøp av en Dreambox. For de som ikke har hørt om denne finuli lille boksen, skal jeg fortelle dere litt om den. Kort fortalt er det en dekoder som fungerer som en datamaskin, der man streamer kanaler fra andre som har Dreambox. Da vil man få mulighet for å motta skysports, setanta, ESPN, etc. Stort sett alle tv-kanaler som er å oppdrive. Dette til en svært billig penge! (har jeg blitt fortalt)

 

Er svært interessert i å høre om det er noen som har erfaringer med denne dekoderen. Fortelle gjerne om pris, logistikk, streams, tips og triks.

Link to comment
Share on other sites

Ble litt interessert nå. Kan du ikke dele litt mer info her på forumet?

 

Jeg er ikke så godt kjent med produktet, selv. Men har hørt utrolig mye positivt om det. Sjekk denne linken, eventuelt bare google: dreambox.

 

Prisene på selve dekoderen er nokså mye, men dette er en engangsum. Deretter streamer man via andre.

 

http://213.225.120.20/InVisionAS/main.aspx

 

Jeg så nå at denne tråden ikke burde ha ligget under arsenal, og heller under off-topic. Håper det er i orden for denne gang..

Link to comment
Share on other sites

I disse tider hvor det spøker for jobben til Dag Solheim, Lars Tjærnås, Kenneth Fredheim mf, så kan det virke som at tv2 kan vinne kampen om PL fra og med neste sesong.

 

Som den fattige studenten jeg er, så ønsker jeg helst at PL holder seg på canal+, da prisene høyst trolig vil øke med nye rettigheter. Jeg skal ikke gå videre inn på hvorfor jeg mener canal+ er den beste kringkasteren.

 

I den sammenheng har jeg fundert på om jeg skal gå til innkjøp av en Dreambox. For de som ikke har hørt om denne finuli lille boksen, skal jeg fortelle dere litt om den. Kort fortalt er det en dekoder som fungerer som en datamaskin, der man streamer kanaler fra andre som har Dreambox. Da vil man få mulighet for å motta skysports, setanta, ESPN, etc. Stort sett alle tv-kanaler som er å oppdrive. Dette til en svært billig penge! (har jeg blitt fortalt)

 

Er svært interessert i å høre om det er noen som har erfaringer med denne dekoderen. Fortelle gjerne om pris, logistikk, streams, tips og triks.

 

har vurdert det samme selv.. kjenner 2 stk som har det og det funker som faen..

tror det er en fordel om du kjenner npoen som har det som kan hjelpe deg , men går jo sikkert an og få til på egenhånd..

meget intressant opplegg

Link to comment
Share on other sites

har hatt dreambox i mange år,det fungerer meget bra :D har alt av canal digital,viasat og tv 2 sport,betaler under 1000 kr i året :D Har parabol med to hoder,men kan også kun ha kabel tv,det finnes dreambox for begge deler,har en AB ip box 910 hd,den betalte jeg ca 3500 kr for,blir utrolig bra bilder når kampene sendes i hd :P dreamboxen er koblet via internett,har fått hjelp til å koble dette,er meget fornøyd med dreambox :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...