Jump to content

Lockerz


sundvor

Recommended Posts

Jeg har nå funnet en side der de vistnok skal dele ut "gratis" ting som Xbox360, PS3 og Ipods. Du melder deg på, sender invites til venner, svarer på spørsmål og får poeng. Jeg har ingen erfaring med denne sida, men har sett veldig mange sider/forum der folk har fått det de bestilte.

Så jeg har lyst til å teste ut om dette virker, men da trenger jeg å sende ut flere invites. Så hvis du er interresert er det bare å sende PM der du inkluderer eposten din :)

 

www.lockerz.com

 

http://www.youtube.com/user/TheiPodKid#p/a...D/0/gfMm_9MmGNU

 

PS: Sida er bare en beta versjon, og du mÅ få invite for å kunne joine.

 

Jeg er selv like skeptisk som de fleste her, men som sagt, det ser troverdig ut, og dessuten gir du ikke ut noe kredittkort nummer eller noe slikt, gir dem bare adressen slik at de kan sende det du ba om.

Etter du har gitt ut de 20 første invitesa skal du vistnok få en T-skjorte, noe som det ser ut som alle får.

Link to comment
Share on other sites

Kan bekrefte at det virker. På skolen min er det mange som bruker det. men det er nytt her også så vi ligger ikke så høyt på poengene. men En venn av meg har blitt medlem av "Z-List" og fått en T skjorte. han har også fått en iPod 8gb som han bestilte ;) Så det virker ;) men anbefaler ikke å kjøpe PS3 eller Xbox. siden disse er av annet format enn de eurpoeiske. så mann kan ikke spille europeiske spill på disse.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...