sundvor Posted November 27, 2009 Report Share Posted November 27, 2009 Jeg har nå funnet en side der de vistnok skal dele ut "gratis" ting som Xbox360, PS3 og Ipods. Du melder deg på, sender invites til venner, svarer på spørsmål og får poeng. Jeg har ingen erfaring med denne sida, men har sett veldig mange sider/forum der folk har fått det de bestilte. Så jeg har lyst til å teste ut om dette virker, men da trenger jeg å sende ut flere invites. Så hvis du er interresert er det bare å sende PM der du inkluderer eposten din www.lockerz.com http://www.youtube.com/user/TheiPodKid#p/a...D/0/gfMm_9MmGNU PS: Sida er bare en beta versjon, og du mÅ få invite for å kunne joine. Jeg er selv like skeptisk som de fleste her, men som sagt, det ser troverdig ut, og dessuten gir du ikke ut noe kredittkort nummer eller noe slikt, gir dem bare adressen slik at de kan sende det du ba om. Etter du har gitt ut de 20 første invitesa skal du vistnok få en T-skjorte, noe som det ser ut som alle får. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners4ever Posted December 4, 2009 Report Share Posted December 4, 2009 Har allerede en tråd om dette fra meg. Men det går sikkert fint. Lockerz er en bra side . Har selv 200 poeng men ikke kjøpt noe enda. Hvor mange poeng har du ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
sundvor Posted December 4, 2009 Author Report Share Posted December 4, 2009 Går litt tregt, så ligger på 50 :/ Men du burde prøve å kjøpe noe når de blir tilgjengelig, fr jeg er fremdeles skeptsik til om det virker Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nima Posted December 6, 2009 Report Share Posted December 6, 2009 Ja, jeg har også hørt om den siden. Men jeg er litt skeptisk om det funker i det hele tatt. At man kan få gratis ps3 osv, virker litt rart. Ingenting er gratis her i verden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners4ever Posted December 6, 2009 Report Share Posted December 6, 2009 Kan bekrefte at det virker. På skolen min er det mange som bruker det. men det er nytt her også så vi ligger ikke så høyt på poengene. men En venn av meg har blitt medlem av "Z-List" og fått en T skjorte. han har også fått en iPod 8gb som han bestilte Så det virker men anbefaler ikke å kjøpe PS3 eller Xbox. siden disse er av annet format enn de eurpoeiske. så mann kan ikke spille europeiske spill på disse. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.