Jump to content

Cover it live


arsenal_1886

Recommended Posts

Hei. Jeg vet at det tidligere har vært en del klager over at kamptrådene til stadighet blir fyllt opp av "i-kampens-hete-kommentarer". Hva med å da prøve cover it live under kampene? Dette er et enkelt program som jeg anbefaller sterkt. Ved å gå over til dette systemet kan man få uttrykkt sine meninger og diskutert under kampen uten at kamptrådene blir "fulle" av slikt.

 

En side der det brukes: http://pcmnorge.no/news.php?readmore=243

 

Hjemmesiden: http://www.coveritlive.com/

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Hei folkens!

 

Som jeg skrev i slutten av chaten på onsdag, trenger jeg en som kan ta chatten i morgen. Håper på å få med

en eller to til på sikt så vi blir et fast team som driver den, og da bør vi kunne dekke hver kamp.

 

Det er faktisk ikke mye jobb, men det er greit å sette seg inn i programmet på forhånd.

 

Her er det noen demoer som kanskje gir en pekepinn

 

Cover it live er jo egentlig ikke et chatte program, men et live blog verktøy. Men siden man har "always allow" funksjonaliteten, blir det egentlig et chat rom alikevel. Det som det har i tillegg er dette med å ha poller, statistikk, stilling osv dynamisk underveis i kampen. Det er derfor jeg mener det er så godt egnet til vårt

bruk. Det som flere spør om, er om man kan se hvem som er der. Det kan man foreløpig ikke.

Jeg får bare en statistikk i etterkant som viser hvor mange som var innom.

 

Hvis du har lyst til å bli med meg på laget, send meg en pm eller svar her! :P

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Kopiert fra forsiden:

Innlogging til Cover It Live

Den siste versjonen av CIL har kommet, og den inneholder noen forbedringer som kan være aktuelle å ta i bruk her. Man har nå fått muligheten til å benytte et login system for å komme til eventen. Man kan logge seg på ved å bruke enten Facebook,Twitter eller Myspace kontoen din. Logger man inn med en av disse, vil alt du skriver bli publisert direkte. Og man slipper å bli "godkjent", slik det har vært til nå. Vi skal også lage et eget login system på sikt, hvor login delen blir koblet opp mot databasen som inneholder alle forumbrukerne. Går det slik vi ønsker, blir det da slik at man kan logge inn i chatten, akkurat som på forumet. Men pr.dags dato er det kun de nevnte sosiale nettverkene som logger innebygd i CiL. Er dette noe brukerne er interessert i å ta i bruk? Det vil jo bli enklere for dere, og for oss som styrer eventen. Men på den annen side, logger man seg på med f.eks Facebook, vises jo fult navn. Man har ikke noe nick å "gjemme seg" bak, hvis det er viktig for noen da. Kom jeg gjerne med tanker om dette her.

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Hei folkens!

På tide meg å komme med en oppdatering her.

Vi i chatteamet setter pris på tilbakemeldingene dere kommer med, og nå føler vi det er på tide å stramme inn på chatten. Chatten har nå vært i drift en drøy sesong, og den ble opprettet i den hensikt av at kamptrådene i forumet skulle bli mindre preget av oppgulp og drittslenging.

 

Men nå ser det ut som chatten har nådd sitt foreløpige bunnivå. Nå virker det som enkelte er meget oppmerksomhetssyke, og bruker chatten som en tumleplass. Det orker vi ikke lenger, og det gjør at de seriøse brukerne ikke orker mer heller, og det er det siste vi ønsker. Chatten skal være en møteplass for de som ønsker noen å diskutere kampen med. Litt takhøyde skal det selvfølgelig være, men i det siste har det blitt mye værre.

 

Så jeg vil bare si i fra at vi nå kommer til å stramme inn på cahtten, og utestengleser vil sitte mye løsere. Jeg og internettansvarlig jobber også med å få på plass en plattform slik at vi kan benytte medlemsregistert for pålogging på chatten. Dette vil føre til at alle som benytter seg av denne slipper å bli godkjent før noe blir publisert. Det vil også føre til at uvedkommende ikke får frie tøyler. Men dette er desverre ikke klart enda.

 

Daggy

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...