heming.leira@gmail.com Posted January 2, 2009 Report Share Posted January 2, 2009 Hei Jeg sitter inne med 2 billetter til Arsenal - Bolton neste helg. Pris: 900.- pr. stk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulfagrafr Posted January 3, 2009 Report Share Posted January 3, 2009 VIP-boks det da eller? Link to comment Share on other sites More sharing options...
heming.leira@gmail.com Posted January 3, 2009 Author Report Share Posted January 3, 2009 VIP-boks det da eller? Hvis jeg ikke husker feil: sone 96 med bare en rad, meget god oversikt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
14henry Posted January 3, 2009 Report Share Posted January 3, 2009 VIP-boks det da eller? Hvis jeg ikke husker feil: sone 96 med bare en rad, meget god oversikt. Er interessert. Kan du ringe meg dersom billettene fortsatt er for salg? Tlf sendt PM Link to comment Share on other sites More sharing options...
heming.leira@gmail.com Posted January 3, 2009 Author Report Share Posted January 3, 2009 Da er billettene solgt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.