Sir Carpenter Posted April 17, 2005 Report Share Posted April 17, 2005 Ser det som ei plikt å få den klassiske tråden oppe å gå igjen, og kva er vel bedre enn å starte på ein dag som denne!?! Aafk; ny stadion, top of the league havin' a laugh!!! Reknar med ein god del forum-folk såg kampen på tv2, og fekk være vitne til eit makelaust skue! Sir Carpenter kunne visstnok observeres på color line stadion. Kan Toggen bekrefte dette?? For min eigen del har eg nett kome heim etter x antall pils og ei stemme som ikkje er heilt ship shape! Eg gler meg til klanen kjem oppover!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toggen Posted April 17, 2005 Report Share Posted April 17, 2005 Sir Carpenter kunne visstnok observeres på color line stadion. Kan Toggen bekrefte dette?? Jau! Smilende, vakker og kledd i oransje! (Hvem i all verden fant ut at Aafk skulle ha klubbfarger dominert av oransje? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jesper Posted April 17, 2005 Report Share Posted April 17, 2005 Jeg har et forslag til regel for denne tråden: Det er kun tillatt å skrive på denne tråden etter kl 12 om natten. Agreed? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Turbogooner Posted April 17, 2005 Report Share Posted April 17, 2005 en etter 12 tråd, som er låst utenom 12-6, sånn som vg..? allright, nice Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulfagrafr Posted April 22, 2005 Report Share Posted April 22, 2005 SLETT! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.