Jump to content

Samlingssted i Stavanger


Anonymo

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Litt sent ute, ser jeg, men melder meg på likevel. Har bodd i Stavanger siden januar, men har tilbrakt mange helger her tidligere også.

 

Jeg har sett kamper på Sportsloftet, Martinique i Pedersgata og Champs. Sportsloftet er vel det stedet som satser mest på fotball, men det er en grusom plass. Dyrt og dårlig, møkkete doer, grusom mat og fæle gjester. Og fotballtilbudet er ikke allverdens det heller. Champs er samlingssted for Tottenhamsupportere, så vidt jeg har forstått. Martinique viser fotball litt til og fra, rolig plass, hyggelig betjening. Savner Bohemen!

 

Har kjøpt canal +. Det erstatter likevel ikke moroa med å se kamper med andre supportere. Håper noen med en fotballpubgründer i magen snart satser på en skikkelig fotballpub i Stavanger!

Link to comment
Share on other sites

Ingrid skreiv:

Jeg har sett kamper på Sportsloftet, Martinique i Pedersgata og Champs. Sportsloftet er vel det stedet som satser mest på fotball, men det er en grusom plass. Dyrt og dårlig, møkkete doer, grusom mat og fæle gjester. Og fotballtilbudet er ikke allverdens det heller. Champs er samlingssted for Tottenhamsupportere, så vidt jeg har forstått. Martinique viser fotball litt til og fra, rolig plass, hyggelig betjening. Savner Bohemen!

reknar med at det er sportscaféen du kaller sportsloftet, og er heilt samd ang interiør og mat (det er difor eg ikkje går der lenger). champs er vel greit nok, men sidan eg bur på Storhaug ender eg nesten alltid opp på Martinique når eg går ut for å sjå kamp. Syns kasjotten der er ein hyggeleg plass å sjå fotball.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 months later...
  • 2 weeks later...
  • 5 months later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...