Jump to content

TRENGER HJELP!!!


Geir_k

Recommended Posts

Hei...

Har nett kjøpt meg tastatur til den bærbare pcen min.... Saken er den at eg og har kjøpt ps/2 inngang grunna at det berre er usb inngang på bærbaren... Men når alt kjem til alt e det eg treng hjelp til, er å finna drivera til tastaturet på nettet? om det går?

For eg fekk ikkje med cd til tastaturet, og det står eg må innstalere driverane...

Anyone, Please?!?!?! B)

 

 

Berre slett tråden når eg har fått hjelp :-|

Link to comment
Share on other sites

Du har kjøpt et helt vanlig tastatur med PS2-inngang? Som ikke funker uten videre når du plugger det inn? Vel, om du forteller hva slags merke det er, og hva slags operativsystem du har skal jeg se om jeg kan finne driver til det. B)

 

Sto det samme på mitt tastatur, men testet det, og alle knappene funket normalt, også mediaknappene på toppen, så da droppet jeg letingen og ignorerte maset om at jeg måtte innstallere driver.

Link to comment
Share on other sites

Du har kjøpt et helt vanlig tastatur med PS2-inngang? Som ikke funker uten videre når du plugger det inn? Vel, om du forteller hva slags merke det er, og hva slags operativsystem du har skal jeg se om jeg kan finne driver til det. B)

 

Sto det samme på mitt tastatur, men testet det, og alle knappene funket normalt, også mediaknappene på toppen, så da droppet jeg letingen og ignorerte maset om at jeg måtte innstallere driver.

det står bare at det er et Microsoft wired keyboard B)

vet ikke om det heter noe annet men...

Operativsystem? :D

sorry also, men er ganske blank på data greier :-|

Link to comment
Share on other sites

Funker tastaturet i det hele tatt når du plugger tastaturet i den bærbare? Det hender det gjør det selv om du får beskjed om å finne driver. B)

 

Regner med at du har enten Windows XP eller Vista?

XP: http://www.guidebookgallery.org/pics/gui/d...ty/winxppro.png

Vista: http://images.tomshardware.com/2007/01/23/...-startupbig.jpg

Funker å slå av og på num lock, men det har ingen betydning... Jeg har vista, Kan du hjelpe meg da? :-|

Link to comment
Share on other sites

Bare av og på num lock eller noe annet også? Merkelig.

 

Vel, skal se om jeg kan finne noe. B)

Om du høyreklikker på datamaskin og velger egenskaper, står det 32-biters operativsystem eller 64-biters operativsystem under "systemtype"? Veit ikke om det har noe å si, men fant to forskjellige versjoner av driveren, en til hver av de.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...