Jump to content

nyeste puma sko


Arsenal the best

Recommended Posts

Med respekt å melde for Puma så er vel dette neppe en særlig mye bedre sko for anklene og knærne enn andre kjempelette sko. Et annet eksempel er jo Vapor.

Har du et alvorlig problem burde du kanskje vurdere å trene med joggesko. Er mulig å finne gode joggesko til rundt 1000lappen som du ikke trenger være redd for å ødelegge. Et annet alternativ er jo selvsagt å kjøpe en kraftigere sko, med mer demping. Foreløpig sliter nok sko med kun et syltynt lag mellom fot og underlag på beina, dessverre.

Ble litt off topic dette her, var jo kun noe jeg trodde at du hadde et problem, håper det kan hjelpe noen, ;)

Link to comment
Share on other sites

Er det noen som har hørt om den nyeste puma skoen som sies å være så fryktelig god for folk med litt problemer med føtter og knær ?

 

Noen som har siden ?

 

Har problemer med belastning selv. En fotball fyssioterapaut jeg hvar hos ga meg et veldig bra tips. Du kjøper lette joggesko med egne lagde såler(Som du vel har?) Du går i butikken og kjøper deg noen veldig dempende fotball sko som du kan ha på treninger. Så kjøper du deg yndlings skoa du bruker på kamper. På treninger og kamper varmer du opp i joggesko. Fikk vite i fjor at jeg hadde belastnings skade, og det er veldig mange som har det blandt idrettsfolk. Bruk såla hele dagen, i alle sko du har

Link to comment
Share on other sites

Sliter selv med kneeproblemer, eller slatters eller "jumpers knee" som man kaller det. Det er en belastningskade som oppstår under selve kneeskålen, og kan være skikkelig irriterende. Om det er dette du lider av, så kjøper du deg et sånt bånd man skal plassere mellom kneeskålen og selve slattersen. Den vil da stoppe litt av det "støtet" du får når du løper.

 

Nå vet vi jo ikke om du spiller på grus, gress eller kunstgress, så jeg kan ikke anbefale deg noen sko. Men Copa Mundial er utvilsomt et av de bedre tilbudene du kan få. Stygge? Ja, men de er sykt gode for både knær og føtter. Jeg har selv to par av Copa, et til kunstgress(småknotter) og et par til gress(vanlige copa mundial). Dette har hjulpet meg svært fra mine kneeplager, istedet for å spille med "pene" sko og feil knotter.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...