fooz Posted February 3, 2008 Report Share Posted February 3, 2008 Hei. Meg, fattern og brodern har tenkt oss en tur til emirates i løpet av sesongen. Jeg er medlem, mens fattern og brodern er familiemedlem. Hadde tenkt å legge inn søknad gjennom gunners.no nå, men så at søknaden bare gjalt for to personer. Å dra midt i uka blir litt vanskelig da alle tre må ordne opp med jobb eller skole. Noen som har noen forslag på hva jeg kan gjøre? Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenal_1886 Posted February 3, 2008 Report Share Posted February 3, 2008 Siden alle tre er medlemmer går det nok å søke her på gunners.no. Det gjorde vi (meg+bror+far) til arsenal vs. sunderland i år og fikk billetter. Her er også bare jeg "vanlig" medlem, mens de to andre er familiemedlemmer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fooz Posted February 3, 2008 Author Report Share Posted February 3, 2008 Siden alle tre er medlemmer går det nok å søke her på gunners.no. Det gjorde vi (meg+bror+far) til arsenal vs. sunderland i år og fikk billetter. Her er også bare jeg "vanlig" medlem, mens de to andre er familiemedlemmer. Var det helgekamp eller midtukekamp? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gooner4ever Posted February 3, 2008 Report Share Posted February 3, 2008 Siden alle tre er medlemmer går det nok å søke her på gunners.no. Det gjorde vi (meg+bror+far) til arsenal vs. sunderland i år og fikk billetter. Her er også bare jeg "vanlig" medlem, mens de to andre er familiemedlemmer. Var det helgekamp eller midtukekamp? Hvis jeg husker rett, så var det en helgekamp og den ble spilt søndag 7 okt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billettboss Posted February 3, 2008 Report Share Posted February 3, 2008 Hei Alle som er medlem også familiemedlemmer kan søke om to billetter. Det betyr at dere kan søke om tre men får å få det må minst to av dere bli trukket ut. Da får dere to billetter på det første nummeret og en på nummer to. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.