Jump to content

Arsenal pub guide


Daddy Cool

Recommended Posts

Hva med å lage en tråd om Arsenal puber i London? Anbefalinger, erfaringer og spørsmål rundt dette som faktisk er en meget viktig del for mange på fotballtur til mekka.

Moderator kan gjerne slette dette eller eventuellt flytte tråden ett mer passende sted på forumet.

 

Sjøl har jeg frekventert det meste av pubene rundt gamle Highbury men nå som vi har flyttet noen meter lenger vest så vil jo folk med tid og stunder sannsynligvis også bruke andre vannhull.

Link to comment
Share on other sites

Mine favoritter er og jeg tar de i besøks rekkefølge på en kampdag: Bank of Friendship, The Gunners, Supporterklubben og Rocket. Denne siste som ikke akkurat er noen pub har virkelig blitt ett must for oss som liker en "sing song" før kamp.

Atmosfæren er ofte elektrisk og Rocket er nok blitt det nye "inn" stedet for den harde kjærne.

Det som er ekstra flott er at den har en nesten familiær atmosfære i tillegg siden det ikke er noen aldersgrense her. Har du billett og er i følge med en voksen, så kommer du inn. Hvis du har litt is i magen og venter til det nærmer seg kampstart så går det ett syngende tog av mennesker de 3-400 metrene fra Rocket til Emirates. En opplevelse og noe jeg anbefaler på det sterkeste.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...