sundvor Posted December 30, 2007 Report Share Posted December 30, 2007 Hei, jeg lurer på hvordan\hvor jeg kan unlocke drakter,sko og baller i fifa 08 til ps3...jeg finner ikke noen butikk der jeg kan bruke poenga mine... ver så snill å svar hvis du vet dette jeg er desperat på 3. drakta til Arsenal Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Chapman Posted December 30, 2007 Report Share Posted December 30, 2007 På Xbox 360 på du gå på "Extras" på hovedmenyen og så ligger den (Butikken) der. Tror det er likens på PS3, men er ikke sikker. Link to comment Share on other sites More sharing options...
afc2007 Posted December 30, 2007 Report Share Posted December 30, 2007 hvordan scorer man på frispark på fifa08? FÅR DET IKKE TIL!!!!!!!!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenal90 Posted December 30, 2007 Report Share Posted December 30, 2007 My FIFA 08 -> EA Sports Extras -> Fanshop Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenal-10 Posted December 30, 2007 Report Share Posted December 30, 2007 Jeg har FIFA 08, på Ps2 og jeg går inn på fans shop'en, for vis du har nok penger er det bare å opne den Link to comment Share on other sites More sharing options...
sundvor Posted December 30, 2007 Author Report Share Posted December 30, 2007 My FIFA 08 -> EA Sports Extras -> Fanshop skal prøve dette i morgen =) Jeg har FIFA 08, på Ps2 og jeg går inn på fans shop'en, for vis du har nok penger er det bare å opne den Jeg har fifa 08 til ps2 jeg og..fikk ps3 til jul men jeg fant ikke shopen Link to comment Share on other sites More sharing options...
@rsen@l Posted January 1, 2008 Report Share Posted January 1, 2008 hvordan scorer man på frispark på fifa08? FÅR DET IKKE TIL!!!!!!!!!!!! Ein må vel halde inne L1 når ein skyt=) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.