aaa Posted November 23, 2007 Report Share Posted November 23, 2007 Mangen mener L.Fabianki er ein av verdens mest lovende kippere, eg føle sjøll at han e veldig god ette eg så han får Polen, som vant EM kvalikk gruppa foran Portogal!! Men ka meiner dåke om L.Fabianski? eg e litt usikker ette e ikkje har sett han skikkelig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunner18 Posted November 23, 2007 Report Share Posted November 23, 2007 Kipper? Keeper, er det vel? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ryan Jarvis..... Norwich! Posted November 23, 2007 Report Share Posted November 23, 2007 Jeg har ikke ord. Bare i overskriften teller jeg fem feil. Men ok, det betyr ikke allverdens. Fabi(A)nski er sikkert god, men ingen her har sett ham spille så mye. Jeg har i hvert fall kun sett Lukasz mot Sheffield United. Der var han trygg og god. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evju Posted November 24, 2007 Report Share Posted November 24, 2007 Litt må det være lov å kreve av en tråd. Dette kan disuteres i Fabianski-tråden. Skal du starte en ny tråd, gjør det i det minste ordentlig. Stenger tråden. Ta kontakt på PM om det er noe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.