Baxrus Posted September 1, 2007 Report Share Posted September 1, 2007 Har nå ventet en stund på min fotballdrakt jeg har bestillt hos dere. Har forstått at det er noen problemer rundt Nike Norge. Men jeg vil gjerne ha drakten fortest mulig, så kanskje jeg skal handle den direkte hos Arsenal.com heller. Men om det løsner seg snart, så kan jeg vente. Vet dere hva som skjer? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billettboss Posted September 1, 2007 Report Share Posted September 1, 2007 Hei En frustrert effektansvarlig kan bare beklage at han ikke har fått noe godt svar fra Nike når vi kan forvente å få draktene denne sesongen. Det gjelder alle typer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baxrus Posted September 1, 2007 Author Report Share Posted September 1, 2007 Rart at Nike ikke har klart å skrape sammen ett svar enda. Det er jo snart gått langt over 2 måneder. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billettboss Posted September 1, 2007 Report Share Posted September 1, 2007 Ja det er rart, men de har faktisk ikke klart og fortelle oss når vi kan forvente å få draktene. Det er derfor lite vi kan gjøre med det. Effektansvarlig har løpende kontakt med dem så det er ikke oss det står på. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bjørnstan Posted September 3, 2007 Report Share Posted September 3, 2007 Samme problemt hvert år. Slik var det også når jeg hadde jobben for 10 år siden. Bestilte drakter i nov/des og ble lovet draktene i juli. Juli kom og ingen drakter. August og fortsatt ingen drakter. September og hvis vi var heldig fikk vi kanskje Small eller Medium. Oktober kom og denne gangen var vi kanskje så "heldig" og fikk 5stk. X-Small : I november begynte kanskje ting å skje og vi klarte vel stot sett å redde julepresangen til de som hadde bestilt tidlig. Helt uttrolig at det 10 år etter er akkurat det samme rotet. For en gjeng med amatører. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toggen Posted September 5, 2007 Report Share Posted September 5, 2007 September og hvis vi var heldig fikk vi kanskje Small eller Medium. Medium går greit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bjørnstan Posted September 6, 2007 Report Share Posted September 6, 2007 September og hvis vi var heldig fikk vi kanskje Small eller Medium. Medium går greit. Her snakker vi om 1997 Torgeir, ikke 1982 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chaz Posted September 6, 2007 Report Share Posted September 6, 2007 Helsikke heller, Bjørnstan opp sent på natta, og Toggen i medium, nå begynner det å bli full fyr på forumet igjen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
sundvor Posted September 22, 2007 Report Share Posted September 22, 2007 Jeg har også bestil drakt,bukse og sokker hos dere,når sender dere dem ut? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.