Jump to content

Canal+ Sport HD


donaldhino

Recommended Posts

Er det mange som har anskaffet seg HD tuneren fra Canal Digitl da? Jeg fikk min i går, og fikk så vidt kikket litt på sport HD. Selv om det ikke er SÅ stor forskjell på vanlig PAL x576 og 720p, så var det vesentlig bedre ja. Synes desverre bildet hadde en tendens til å "hakke" litt, men hva kan man forvente av en billig-tuner fra CD :D Forøvrig litt skuffende at Canal+ Sport HD kun viser den tidlige kampen i dag, og ikke for eks Arsenal. men men, det kommer vel flere sjangser :D

 

Hva synes dere andre som har HD tuneren om den?

Link to comment
Share on other sites

HD er alltid fint og det kommer nok mange Arsenal kamper på den kanalen. 720p er vel vanlig HD og blir vel vanlig på HD kanler rundt om, selv om eg gjerne ville hatt 1080p, blir vel det bare på Blueray og HD DVD.

 

Eg ser at det er du som capper fra Verdensvevet og det er et kjempe bra tiltak for oss goonere og vil gjerne at du fortsetter med det, og gjerne med 720p om det er mulig.

 

HD tuneren vet eg desverre ikke noe om, men det er jo ganske nytt enda, så det kommer sikkert noen som vet litt mer enn meg på den fronten..

 

og igjen: tusen takk for at du capper Arsenal mål!!

Link to comment
Share on other sites

Vi har 42 tommers flatskjerm og HD-tuneren, er veldig fornøyd når det først vises kamper på HD-kanalen, man ser forskjell for å si det sånn. Tuneren er ikke den beste, likte mye bedre den vi hadde tidligere, fjernkontrollen er da heller ikke den beste. Kanskje det blir for mye avanserte greier?! Men er fornøyd med grafikken, fantastisk. Kan også sies at jeg ikke er noen TV-ekspert dog.

 

Litt off topic: Mot Blackburn så jeg kampen på Star Sports-streamen, grunnet at jeg hadde venner og familie som skulle se de to andre kampene. Det var dårlig grafikk, men det var fantastisk å se(høre) på, grunnet at jeg hørte supporterne mye bedre en kommentatoren(e), fantastisk rett og slett. Så sang med (og mot) supporterne, og hørte de fleste sangene. Skulle ønske et gikk an i Norge :D

Link to comment
Share on other sites

 

Eg ser at det er du som capper fra Verdensvevet og det er et kjempe bra tiltak for oss goonere og vil gjerne at du fortsetter med det, og gjerne med 720p om det er mulig.

 

720p er absolutt mulig, eller 1080i/p også (vet ikke helt om de sender i 1080i eller 1080p). Venter bare på en slikkelig Tuner kommer på markedet, så blir det andre boller!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...