arsenal-10 Posted August 20, 2007 Report Share Posted August 20, 2007 Jeg har bare 1 spørsmål til dere? Er det på tide å bytte ut lehmann, han har trås alt hatt to tabber i begge kampene han har spilt ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenal the best Posted August 20, 2007 Report Share Posted August 20, 2007 JA !! Link to comment Share on other sites More sharing options...
@rsen@l Posted August 20, 2007 Report Share Posted August 20, 2007 Jeg har bare 1 spørsmål til dere? Er det på tide å bytte ut lehmann, han har trås alt hatt to tabber i begge kampene han har spilt ! Her kommer vel spørsmålet i starten? Men tross alt, så har han vel ikke gjort to tabber i begge kampene han har spilt? Vil vel heller si at han har to tabber i løpet av de to kampene. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chaz Posted August 20, 2007 Report Share Posted August 20, 2007 Unskyld at jeg spør, men hva har denne tråden under "kamper" å gjøre? I tillegg, det finnes da vitterlig en egen tråd om Jensemann. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir Carpenter Posted August 20, 2007 Report Share Posted August 20, 2007 Flytter og stenger tråden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.