sprellnar Posted August 11, 2007 Report Share Posted August 11, 2007 Heisann.. Jeg har prøvd å kontakte gunners.no via mail, for å høre om de nye bortedraktene for 2008sesongen kommer ut på salg på gunners.no Noen som vet om når de kommer eller? Link to comment Share on other sites More sharing options...
fabregas14 Posted August 11, 2007 Report Share Posted August 11, 2007 Heisann.. Jeg har prøvd å kontakte gunners.no via mail, for å høre om de nye bortedraktene for 2008sesongen kommer ut på salg på gunners.no Noen som vet om når de kommer eller? Du kan bestille den på arsenal.com eller fotballverden.no Link to comment Share on other sites More sharing options...
sprellnar Posted August 11, 2007 Author Report Share Posted August 11, 2007 Heisann.. Jeg har prøvd å kontakte gunners.no via mail, for å høre om de nye bortedraktene for 2008sesongen kommer ut på salg på gunners.no Noen som vet om når de kommer eller? Du kan bestille den på arsenal.com eller fotballverden.no Hadde håpt at gunners.no kunne få inn bortedrakter. Greit å unngå høye priser fra utlandet! Link to comment Share on other sites More sharing options...
freeway666 Posted August 11, 2007 Report Share Posted August 11, 2007 jeg bestilte bortedrakt fra unisport.dk og de sa den ikke ville bli sendt før 20. noen som veit sånn ca når jeg får den? på forhånd takk Link to comment Share on other sites More sharing options...
fabregas14 Posted August 11, 2007 Report Share Posted August 11, 2007 Heisann.. Jeg har prøvd å kontakte gunners.no via mail, for å høre om de nye bortedraktene for 2008sesongen kommer ut på salg på gunners.no Noen som vet om når de kommer eller? Du kan bestille den på arsenal.com eller fotballverden.no Hadde håpt at gunners.no kunne få inn bortedrakter. Greit å unngå høye priser fra utlandet! Prisene i utlandet er jo egentlig lavere enn i norge på drakter, men det er den jævela høye tollen som gjør det dyrt.. anbefaler fottbalverden.no kommer på ca en uke, og er ikke spesielt dyrt Link to comment Share on other sites More sharing options...
moen22 Posted August 11, 2007 Report Share Posted August 11, 2007 Det billigste alternativet er nok danske unisport.dk Et lite problem er at bortedrakten ikke kommer før slutten av august.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dannialdo Posted August 12, 2007 Report Share Posted August 12, 2007 Var en tur inne i Oslo de hadde ikke fått noe Arsenal drakter der inne heller syns det er veldig dårlig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.