Jump to content

Hvor mange poeng havnet Liverpool bak United?


Baxrus

Recommended Posts

Var det like mange som Arsenal? JO..

 

Mens Arsenal var "håpløst" 21 poeng bak United, så er det så vidt laget klarer 4 plass. Salget av Henry må være den eneste grunnen for at Arsenal ikke skal kunne kjempe om noe gull i år. Men jeg har ikke sett noen diskutere kjøpene til Arsenal (Sagna, Eduardo), foruten sistnevnte at han kan bli en spennende spiller.

 

Liverpool derimot, var de også "håpløst" bak? Med tanke på at det var like poengscore, så vil jeg da påstå at de iallefall hadde samme utgangspunkt. Nå er det snakk om at Liverpool kan rote seg opp i gullkampen. Jeg klarer ikke huske sist gang de var med i noe gullkamp, helt til siste slutt that is. Men i år er det tydligvis noe på gang. Mange kjøp, deriblandt Torres, som må betegnes som den nye helten, og håpet for Liverpool supporterene.

 

La oss si Man Utd forsetter i det sporet de var i fjor, hvor mange kamper har Liverpool da råd til å tape? Jeg mener, om disse nykjøpene skal slå til med full blomst fra første avspark, blir jeg imponert. Men visse innkjøringsproblemer bør jo legges til grunne?

 

Chelsea har ikke handlet noe spesielt dyrt i år, foruten Malouda, og han virket jo livlig i sist treningskamp. Robben skal være på vei til Real Madrid, og vips, så er Chelsea ute av gullkampen påpeker ENKELTE brukere her inne. Tullprat sier nå jeg.

 

Og hva med den heteste gullkandidaten selv da? Snakker selvfølgelig om Manchester United, fjorårets vinner. Sterk prestasjon både av laget og ikke minst enkeltpersoner.

Men hvilken garanti har dere at feks Ronaldo holder like høyt nivå, like lenge som i fjor? Hvor mange poeng taper dere om Ronaldo virkelig havner ute av form, eller blir skadet?

Jeg kan ikke se for meg at hverken Nani, eller Andersson kommer til å dominere kommende sesong. Owen Hargreaves vil nok gjøre en brukbar figur, men han er nok ikke den som tipper vektskålen.

 

Nei, jeg slår heller fast at det er 22 dager til avspark, og at denne sesongen kommer til å bli veldig ulik hva som er blitt spådd her inne de siste månedene. Og det håper jeg også, ikke bare for Arsenal sin del, som er tydligvis er ute å kjører, men også for fotballen sin del, da det nok engang beviser at ballen er rund, og penger kan ikke avgjøre alt.

 

En fornøyelse å se de mindre lagene også bygger seg ganske sterke tropper etterhvert og vil gjøre ligaen mer åpen, iallefall litt lenger.

Link to comment
Share on other sites

Hva får deg til å tro at det du spår, er så mye mer fornuftig enn det vi andre spår?

 

Når det er sagt, har du en del poenger her, men å opprette en tråd for å rakke ned på andres meninger, og kalle våre spådommer "tullprat" blir litt unødvendig.

Link to comment
Share on other sites

No fence Helmik...men det du gjør er nøyaktig det samme som du beskylder han for. Vær heler enige om at dere er uenige! ;)

 

"Intet gjerde"? :) Neida.. men du mangla "of"^^

 

Men poenget mitt er at det eneste han ikke kunne ha skrevet i en annen tråd [f.eks 'Tabellen'] var det at vi andres meninger var "tullprat".

Link to comment
Share on other sites

Det skal ikke mer en ett ord for at resten av innlegget blir oversett?

Jeg har ikke sagt at alle sine meninger er tullprat, jeg refererte til det jeg skrev om Chelsea. Jeg var uansett usikker på hvor jeg skulle plassere denne tråden, så hvis det er feil, så får admin rette på det.

Link to comment
Share on other sites

Og kommentarene om feilskriving er å finne også her. Underholdende :)

 

Forruten det så kanskje posten er feilplassert - men ingen grunn til å skyte budbringeren for det, og han har poenger - men er også enig i at det blir å kommentere og "rakke ned" på andres meninger. Men så er det akkurat det samme Helmik gjør på første post under. Men det er vel kanskje slik forumet her har blitt? Ser hvertfall mer og mer av det, men slik blir det gjerne.

 

"Can't we all just get along?" :)

Link to comment
Share on other sites

Tror Arsenal havner på første plass, lite forandringer på laget og ung guttene har fått et år meir i erfaring og e stappfull av selvtillit. Også en halvsur Henry er borte og lar guttan bli litt mer fri i spillet sitt.

Liverpool på andre plass Hvis di nye spillerne tilpasse seg snart.Chelsey på tredje og Man U på femte, Kan ikke tenke meg Oldboysen hold ut en sesong til.

Link to comment
Share on other sites

Kan ikke tenke meg Oldboysen hold ut en sesong til.

 

Det trur ikkje eg heller. Men no har dei jo henta Nani, Anderson, Hargreaves og mest sannsynlig so får dei Tevez og. Dei får jo RÅ styrke i angrepet med Rooney, Ronaldo, Tevez, Nani, Anderson. Vi såg jo forrige sesong at uten Ronaldo og Rooney hadde ikkje manu vert noke..

HATA manu!!! :D

 

Men Første plassen er vår :ph34r:

 

Litt off topic kanskje? ;) Sorry ;)

Link to comment
Share on other sites

Grunnen til at Liverpool er tippet forran Arsenal er nok at de har hentet gode spillere som Torres og Babel, og laget har fått veldig stor optimisme med de nye eierene.

Men Arsenal har akkurat mistet verdens beste spiss og hentet inn et par relativt ukjente spillere. I pressen så ser det dessuten ut som om det er misnøye internt i Arsenal og ikke alle der er så veldig positive. Det slår som regel ut opå klaget.

Derfor har mange eksparter ikke så tro på Arsenal i år.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...