Jump to content

Teamtalk


Egemannen

Recommended Posts

Jeg antar at de fleste på dette forumet fra tid til annen, eller flere ganger om dagen som meg, er inne på Teamtalk og kikker på både transfer oversikter, nyheter om lag samt forum.

Jeg må si at dette er en nettside der innholdet som regel holder høy kvalitet samt at det ikke renner over av alle former rykter.

 

Grunnen til at jeg nå vil ta opp dette, er at jeg lurer på hvor mange som har fått med seg "Shiftyboy" sine innlegg på forumet der, samt den noe negative holdningen overfor styret og Wenger som er på dette forumet.

 

Hvordan er oppfattelsen av denne siden fra deres side, og er det mange her som deltar i diskusjoner der? Tidligere i dag har jeg postet et innlegg der under samme alias som her (Egemannen), hvor jeg utfordrer Shiftyboy. Har forsøkt dette tidligere, men har en liten mistanke mot at Shiftyboy er en fiktiv figur som redaksjonen på nettstedet benytter for å fyre opp diskusjoner og for å øke trafikk (mer trafikk = mer annonsekroner).

Interessant å høre hva andre her på gunners.no forumet mener om dette.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er ofte inne på Teamtalk, men vil vel si at også de skriver en del rykter, men de har i det minste samlet det meste under "transfer centre" hvor de samler opp sitater fra avisene bl.a.

De har generelt blitt en bedre fotballside enn før. Jeg har ikke lest noe særlig på forumet egentlig.

Ellers er det sikkert mange som ser unødvendig mye på Teamtalk TV av en eller annen grunn... ;)

 

Sider som Tribalfootball, EatSleepSport samt avissidene til Daily Mail, The Sun og News Of The World er vel blant verstingene med å "lage" rykter.

Sky Sport hiver også seg mye mer på ryktestadiet enn før. Til og med The Guardian har skriver mer useriøst enn før.

 

Så det er nok de offisielle klubbsidene og oftest BBC som gir mest riktig informasjon i forhold til transferoverganger o.l.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...