Jump to content

Phil Neville - Unitedspiller???


Ravenghost

Recommended Posts

Jaja, da vinner drittlaget United serien! Hvorfor?

1.fordi Chelsea ikke vet å ta vare på mulighetene sine (som sist helg og denne)

2. Fordi Neville ikke forstår at han nå spiller for Everton. Makan til tilsiktet selvmål. Usporty!!! Skam deg!

 

Som dere sikkert har skjønt vil jeg heller at Chelsea skal vinne enn United.

Og de som kommer med kjøpelag-argumentet mot Chelsea kan jo se på hvr mye cash United har brukt på spillere så stilner nok det argumentet...

Link to comment
Share on other sites

Chelsea kan skylde seg selv når de bytter ut såpass mange av de faste spillerne. United satte kun Ronaldo på benken.

 

Hater begge klubbene, men United fortjener gullet i år. De spiller mye bedre og underholdende enn det Chelsea gjør. Vil heller ikke at Chelsea tar sitt tredje gull på rad og heller ikke at Chelsea skal ha sjansen på fire trofeer. United ryker ut mot Milan uansett, så United kommer ikke til å klare the treble.

Link to comment
Share on other sites

Når jeg kom hjem var stillingen 2-2 på SB og 2-0 på Goddison med ca en halvtime igjen å spille. Alt ser kjempebra ut, hvis dette hadde holdt seg hadde Chelsea kunne avgjort alt selv. Så gjør Everton-keeperen en jævlig evneveik prestasjon og ManU har fått tilbake håpet. Hvis han ikke er sikker på å holde ballen, er det bare å bokse den, det er ingen spillere i mils omkrets. Selvmålet til neville ser veldig keitete ut, men han er i en vanskelig situasjon. Tversoverpasningen før2-3 scoringen er om mulig verre enn keeperens tabbe, spilleren har god plass til å spille en langpasning opp på en av spissene. Eller han kunne spilt en sikker pasning rett ut til høyre, men neida han skal på død og liv spille den ballen på tvers av banen. Og dermed er ManU forært tre mål på den siste halvtimen; Jævlig bra Everton.

 

Mens Bolton er jo selvfølgelig kynisk til tusen, kanskje dere har noe å lære Everton :)

 

Fortsatt et lite håp om at ManU ikke vinner en dritt, det håper og setter jeg min lit til nå i de siste ukene av sesongen. Jeg hater ManU mer enn noe annet, sorry utrolig nok er et annet lag verre(RBK). Men svarte, ManU kommer på en sinnsykt god 2.Plass.

Link to comment
Share on other sites

Veddet med en kompis for noen uker siden om hvem som vinner serien av Chelsea og ManU. Etter de siste seriekampene ser det ut som om det er jeg som må punge ut med disse pengene.

 

SATAN, som jeg hater ManU! Måtte de jævla små djevlene brenne i sitt eget helvete!!!!!!!!!!

 

***#%&&=)="/¤(//

Link to comment
Share on other sites

Man Utd > Chelsea

 

Unner Man Utd å vinne serien sååå mykje meir enn eg unner Chelsea det. Aller helst hadde eg sett at Liverpool vinner når ikkje me kan, men eg foretrekker alt (med unntak av Scum) til å vinne ligaen foran Chelsea!

 

Enig. United spiller mye mer attraktiv fotball, men United gjør det også med egne midler. Selv om de har brukt mye penger på spillere, så bruker de tross alt egne penger å bygge seg opp til suksess på. Chelsea har bare kjøpt og kjøpt seg til titler med Roman sine penger. Dessuten ønsker jeg ikke at Chelsea skal ha sjansen til å vinne fire titler.

 

Tror Milan vinner CL, så da vinner ikke United the treble heller, så da er det jo greit...

Link to comment
Share on other sites

Man Utd > Chelsea

 

Unner Man Utd å vinne serien sååå mykje meir enn eg unner Chelsea det. Aller helst hadde eg sett at Liverpool vinner når ikkje me kan, men eg foretrekker alt (med unntak av Scum) til å vinne ligaen foran Chelsea!

 

Enig. United spiller mye mer attraktiv fotball, men United gjør det også med egne midler. Selv om de har brukt mye penger på spillere, så bruker de tross alt egne penger å bygge seg opp til suksess på. Chelsea har bare kjøpt og kjøpt seg til titler med Roman sine penger. Dessuten ønsker jeg ikke at Chelsea skal ha sjansen til å vinne fire titler.

 

Tror Milan vinner CL, så da vinner ikke United the treble heller, så da er det jo greit...

 

Må nok være enig her, united har vært enestående hele sesongen. Men det er to eksempler der de ikke har vært overlegne, det kan dere vel tenke dere til?

Link to comment
Share on other sites

Jaja, da vinner drittlaget United serien! Hvorfor?

1.fordi Chelsea ikke vet å ta vare på mulighetene sine (som sist helg og denne)

2. Fordi Neville ikke forstår at han nå spiller for Everton. Makan til tilsiktet selvmål. Usporty!!! Skam deg!

 

Som dere sikkert har skjønt vil jeg heller at Chelsea skal vinne enn United.

Og de som kommer med kjøpelag-argumentet mot Chelsea kan jo se på hvr mye cash United har brukt på spillere så stilner nok det argumentet...

 

JA, hvor mye penger har de brukt i forhold til Chelsea?

Kanskje en tidel av det chelsea har brukt. Her er noen eksempler på latterlighet fra chelsea:

 

1. De kjøpte Drogba for 280 mill etter at Marseille hadde kjøpt han for 35 mill. De kunne fått han for 100 mill.

 

2. Robben var klar for united, men så kom chelsea og bød det dobbelte av det united hadde bydd. nemlig 140 millioner.

 

3. De brukte 370 millioner på en spiss som nesten har vist seg og være ubrukelig("sheva")

 

4. De kjøpte Jon Obi Mikel for mye mer enn det united hadde bydd på han. De måtte betale Lyn og United penger for han

 

5. De brukte 305 millioner på Essien som Lyon hadde kjøpt for 95 mill to år før.

 

6. De brukte over 100 millioner på en spiller som også har vist seg å være ubrukelig(boulahrouz). Hamburg hadde kjøpt han for ca 20 millioner kroner.

 

7. De kjøpte Ferreira for 155 millioner kroner, noe som er en latterlig høy pris for en høyreback.

 

8. De kjøpte Ricardo Carvalho, som er en solid midtstopper, for 250 millioner. Det er et ekstremt beløp for en forsvarsspiller.

 

9. De brukte nesten 200 millioner på Crespo som de deretter lånte ut til Inter for 2 år.

 

10. Damien Duff brukte de 197 millioner på. jeg tør påstå at han var ikke noen stor suksess.

 

11. De kjøpte Shaun Wright-phillips for 245 millioner kroner, en spiller de nesten ikke har brukt siden den gang.

 

12. De brukte nesten 100 millioner på en dårlig venstreback ved navn Wayne Bridge.

 

13. Med alle disse kjøpene har de "bare" klart vinne: Premier League 2 ganger, ligacupen 2 ganger og FA community shield. Dette er ikke bra nok for all den sløsingen. I tillegg har de fleste spillerne i troppen en ukelønn på over 1 million. Eks: Ballack, "Sheva", Lampard, Makelele, Cashley, Drogba, Terry.

 

Selv om United kjøpte både Rooney og Ferdinand for over 300 millioner, kan ikke disse kjøpene måle seg med sløsingen til Chelsea.

 

Gi meg beskjed hvis jeg har tatt feil ved noen av disse kjøpene

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...