Jump to content

Dagens lille høydepunkt


refser

Recommended Posts

Hva er det som skjer på Anfield. Vet ikke Arsenal at det er kamp. Dette må være noe av det mest tragiske jeg har sett. Hvorfor stiller Arsenal uten spisser? Hvorfor starter de ikke med to katspillere? Hvorfor venter Wenger så alt for lenge med å bytte ut spillere som ikke gjør jobben sin.

 

Hvor mye er Real Madrid villig til å BETALE for å bli kvitt Baptista? Gud hjelpe meg, av og til syns jeg Arsenal spiller som et møkkalag.

 

Er spent på å se hva positivt enkelte klarer å lire ut av seg om Baptista og Adebayor i dag...

Dette var mye mer enn flaut.

 

Også dagens lille høydepunkt: det er bra vær her, og det skal det visst være i morgen også! I allefall ikke noe høydepunkt å snakke om fra Anfield i dag. Tragisk!!

Link to comment
Share on other sites

Denne tråden kunne du spart deg for..og dessuten hadde vi vunnet mot Liverpool 2 ganger tidligere på anfield i år! Det står respekt av det..ps: her snør det og er kaldt og ikke noen høydepunkt..

Link to comment
Share on other sites

Dersom det gjeld å finne noko positivt om kampen i dag, må det vere at Wenger endelig bør innsjå at det trengst forsterkningar. Å spele med 3 19/20-åringar på midtbanen var dømt til å mislukkas. Når Hleb i tillegg er rævva går det som det må.

Link to comment
Share on other sites

Dersom det gjeld å finne noko positivt om kampen i dag, må det vere at Wenger endelig bør innsjå at det trengst forsterkningar. Å spele med 3 19/20-åringar på midtbanen var dømt til å mislukkas. Når Hleb i tillegg er rævva går det som det må.

Ja vi får håpa at wenger innser at laget mangler en hel del. Men om Han kommer til å gjøre noe med det, er noe annet.

 

Når det gjelder hva jeg kan spare meg for, er det ikke opp til noen å bestemme for meg. Syns jeg at Arsenal spiller som et møkkalag, så syns jeg det.

 

Et slikt forum er vel for at man skal kunne uttrykke sine meninger? Om noen ikke er enige med meg om at Arsenal var tragiske i dag, har de sett en annen kamp!

 

PS nå regner det her, så degens lille høydepunkt, må vel komme til kvelds

Link to comment
Share on other sites

det er omtrent like tragisk å se arsenal idag, som forrige kamp mot everton hleb hadde en grusom dag på jobben sammen med toure å eboue.

hvis ikke wenger skjønner at defensive dødballer i fotball har like mye å si som angrepsspill,

syns jeg han bør vurdere sin posisjon. :huh:

Link to comment
Share on other sites

Kan vel "diskuteres" i kamptråden?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...