Jump to content

Ståplasse på vei tilbake?


Parlour

Recommended Posts

Ser at Cameron som er leder for det konservative partiet ønsker en debatt rundt ståplasser i engelsk toppfotball. Etter Hillsborough tragedien i 1989 ble det innført forbud mot ståplasser i PL. Dette er regler som er strengere enn de fleste andre land. Mange har hevdet at del av sjelen og stemningen forsvant med kun sitte plasser på alle stadioner.

 

Personlig foretrekker jeg å stå å se fotball da dette gir en helt annen opplevelse for undertegnede. Ser vel strengt tatt ikke for meg at dette er noe som vil påvirke vårt nye stadion, men hvis dette skulle bli gjeninnført så er det vel ikke urealistisk at en del av de mindre klubbene spesielt ønsker å prøve dette.

 

Her er forøvrig en link til saken:

 

http://www.teamtalk.com/football/story/0,1...1887213,00.html

Link to comment
Share on other sites

Håper virkelig det. Men trur vel egentlig det ikkje kjem til å skje.

 

Sto heile kampen i går, sjølv om stewardene prøvde å få oss til å sitte ned. Dei ga fort opp når "Stand up if you hate Tottnumb" blei kjørt i gang!

Link to comment
Share on other sites

Stang foran?.. Vis du er i så dårlig form at du ikke klarer å stå i 90 min da må du begynne å trene B)

 

Tror ikke dette kommer noen vei jeg. Rett og slett fordi de største lagene har bygd nye stadioner, som det nesten er umulig å lage noe stå opplegg på.

Link to comment
Share on other sites

Tror ikke dette kommer noen vei jeg. Rett og slett fordi de største lagene har bygd nye stadioner, som det nesten er umulig å lage noe stå opplegg på.

 

Korleis er det umulig då? Dei har klart det i Tyskland.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...