Chaz Posted January 25, 2007 Report Share Posted January 25, 2007 Oskar, Ole Erik eller Gjermund; hvor skal jeg se returoppgjøret neste onsdag? Jeg er nemlig i Kristiansund. Can you help me out lads? Mod: Når tråden er besvart er det bare å slette den. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chaz Posted January 25, 2007 Author Report Share Posted January 25, 2007 Oskar, Ole Erik eller Gjermund; hvor skal jeg se returoppgjøret neste onsdag? Jeg er nemlig i Kristiansund. Can you help me out lads? Mod: Når tråden er besvart er det bare å slette den. Den puben som sender kampen kan være Fasting Pub i sentrum, men det er unødvendig å sitte der alene. Du kan ta deg en tur hjem til meg å se kampen! Det ville være SVÆRT hyggelig, Oskar. Muligheter for en pils også? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chaz Posted January 25, 2007 Author Report Share Posted January 25, 2007 Knallfint Oskar, jeg ringer deg når jeg er i Bergen på tirsdagen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sande Lien Posted January 25, 2007 Report Share Posted January 25, 2007 Oskar, Ole Erik eller Gjermund; hvor skal jeg se returoppgjøret neste onsdag? Jeg er nemlig i Kristiansund. Can you help me out lads? Mod: Når tråden er besvart er det bare å slette den. fasting pub har storskjerm! jeg skal se i london på club level emirates!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chaz Posted February 1, 2007 Author Report Share Posted February 1, 2007 En stor takk til Oskar, Ole Erik, Anders og Øystein for en usedvanlig trivelig semifinalekveld hjemme hos familien Bøe i går kveld. Tottenham are shit! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chaz Posted February 2, 2007 Author Report Share Posted February 2, 2007 Anytime Oskar, anytime! Så lenge det passer med med jobbscedule, så! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.