Jump to content

Daniel Carvalho


pacman

Recommended Posts

Carvalho rubbishes Arsenal move talk

2006-12-08 10:47

CSKA Moscow striker Daniel Carvalho says he has no intention leaving his club before the end of his contract, despite reported interest from Arsenal.

Reports had claimed Gunners boss Arsene Wenger was interested in signing the Brazilian international at the end of the season, when his contract would have less than six months to run.

 

However, Carvalho says he is going nowhere, and he has indicated he would like to prolong his stay in the Russian capital:

"At the moment I have a contract with CSKA. I plan to play for CSKA till the end of my contract.

 

"My contract expires next December. Maybe it can be extended, but this depends on me and CSKA's president."

 

 

http://www.clubcall.com/index.jsp?storyID=302130

Link to comment
Share on other sites

Hadde ikke gjort meg noe! Herlig spiller.. Selg Aliadiere og Adebayor så har vi det. van Persie, Henry, Carvalho(eller Bent) pluss de spissene som snart blir eldre og gode nok(Bendtner, Lupoli, Stokes++, men hvertfall en av dem forsvinner).

 

http://www.youtube.com/watch?v=PX_hIAITpu0 etter å ha sett denne videon kan ha gi Henry mange assist. Har sett han mot Arsenal og for Brasil(også treningen) mot Norge, også så jeg Brasil-Argentina på the Grove. Han kan gi Arsenal mange fine stunder, videon viser også at han gjør veldig mye Adebayor ikke kan, Ade er bare god noen få kamper, Carvalho viser seg nesten hver kamp. Får vi han eller Bent kan vi kjempe om seriegullet til neste år!

Link to comment
Share on other sites

Carvalho er en spennende spiller, men jeg tror nok det bare er tomme rykter. Van Persie, Adebayor, Henry og Baptista er alle spillere som er på linje, hvis ikke bedre enn Carvalho. I tillegg har vi Bendtner og Walcott som store talenter. Bare vent til de blomstrer. :D

 

Jeg ville heller konsentrert meg om backrekka og kanskje en defensiv midtbanespiller hadde jeg vært Wenger, som er sagt utallige ganger i forumet tidligere. Man skal derimot aldri si aldri, Wenger har som vane å gjøre ting som ikke virker fornuftig for alle oss andre.

 

Angående den videoen, så er det klart den viser at Carvalho har talent, men den viser også en rekke horrible forsvars og keeperfeil. Det stakk i brystet ved flere anledninger når jeg så den, jeg trodde den russiske ligaen var bunnsolide bakover.

 

Sånn kan det gå.

Link to comment
Share on other sites

Carvalho er en god spiller, og jeg tror faktisk at vi trenger en spiss. Men tror likevel ikke at Carvalho er riktig mann...Samtidig tror jeg heller heller ikke at han ville fungert som spiss i et 4-5-1 system....Vil mye heller ha Bent! Håper forresten at Wenger går tilbake til sitt vante 4-4-2 som i "gamle dager".

 

Enig med dem som etterlyser en defensiv midtbanespiller, men tror Wenger ønsker å gi Diaby en sjanse.

Personlig savner jeg faktisk en kantspiller som utfordrer i større grad. Jeg tror faktisk at to gode driblere på hver sin kant ville gjort at vi kunne fungert bedre i 4-5-1. Vi får altfor sjelden rettvendt spiss og kantspillere i denne formasjonen og derfor er vi for lette å stoppe.

 

Jeg vil se mer til Baptista!!Helst allerede mot Chelsea i morgen....Ut med flamini og inn med "the beast" er mitt forslag!

Link to comment
Share on other sites

Carvalho er en god spiller, og jeg tror faktisk at vi trenger en spiss. Men tror likevel ikke at Carvalho er riktig mann...Samtidig tror jeg heller heller ikke at han ville fungert som spiss i et 4-5-1 system....Vil mye heller ha Bent! Håper forresten at Wenger går tilbake til sitt vante 4-4-2 som i "gamle dager".

 

Enig med dem som etterlyser en defensiv midtbanespiller, men tror Wenger ønsker å gi Diaby en sjanse.

Personlig savner jeg faktisk en kantspiller som utfordrer i større grad. Jeg tror faktisk at to gode driblere på hver sin kant ville gjort at vi kunne fungert bedre i 4-5-1. Vi får altfor sjelden rettvendt spiss og kantspillere i denne formasjonen og derfor er vi for lette å stoppe.

 

Jeg vil se mer til Baptista!!Helst allerede mot Chelsea i morgen....Ut med flamini og inn med "the beast" er mitt forslag!

Eg er enig i mykje av det du seier, men Diaby er då ingen defensiv midtbanespelar. Han er ein 'box-to-box' spelar. Song er vel det einaste 'talentet' me har på defensiv midtbaneplass så forterkning der er ikkje å forakte.

Link to comment
Share on other sites

Carvalho er en god spiller, og jeg tror faktisk at vi trenger en spiss. Men tror likevel ikke at Carvalho er riktig mann...Samtidig tror jeg heller heller ikke at han ville fungert som spiss i et 4-5-1 system....Vil mye heller ha Bent! Håper forresten at Wenger går tilbake til sitt vante 4-4-2 som i "gamle dager".

 

Enig med dem som etterlyser en defensiv midtbanespiller, men tror Wenger ønsker å gi Diaby en sjanse.

Personlig savner jeg faktisk en kantspiller som utfordrer i større grad. Jeg tror faktisk at to gode driblere på hver sin kant ville gjort at vi kunne fungert bedre i 4-5-1. Vi får altfor sjelden rettvendt spiss og kantspillere i denne formasjonen og derfor er vi for lette å stoppe.

 

Jeg vil se mer til Baptista!!Helst allerede mot Chelsea i morgen....Ut med flamini og inn med "the beast" er mitt forslag!

Eg er enig i mykje av det du seier, men Diaby er då ingen defensiv midtbanespelar. Han er ein 'box-to-box' spelar. Song er vel det einaste 'talentet' me har på defensiv midtbaneplass så forterkning der er ikkje å forakte.

 

Diaby er ingen defensiv midtbanespiller nei, men helt klart at Diaby kan bli et fnt alternativ til Fabregas når han blir frisk igjen, for det er ikke noe tvil om at Diaby har et ubestridt talent. Når det kommer til defensive midtbanespillere, ja, så er vel Song og Flamini de som står etter Gilberto i køen. Personlig synes jeg ingen av disse holder nivå helt enda. Gilberto er også veeeldig ustabil til tider.

Baptista er jo også et alternativ, men jeg tror brassen i han er sterkere enn i Gilberto og at han derfor er bedre fremover på banen.

Jeg kunne godt tenkt meg Al Bangura eller kanskje få se litt på Denilson, for han tror jeg også kan bli stor.

 

God Søndag.

Link to comment
Share on other sites

Syns ikke vi trenger ny spiss nå. Hvis ade kan fortsette å gjøre like gode kamper som han har gjort i det siste (t**ham, celski etc), har wenger funnet nok en klassespiller. Dessuten vil ikke det å kjøpe en etablert spiller bety suksess, se bare på ukraineren til chelski.. han er jo helt ute å kjøre. Ade begynner å venne seg til premier league, og med litt mer tillitt kan han bli virkelig god. Dessuten, de kampene han ikke har hvert så my innvolvert, har hele laget slitt. Vil ikke påstå att Henry har hvert i storslag i det siste heller, men han får aldri noe pepper. Jeg syns ade skal få muligheten, i allefall ut sesongen. Da kan man vurdere hvor god han egentlig er.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...