arnegya Posted December 5, 2006 Report Share Posted December 5, 2006 Hva i huleste har skjedd? Var innom uglyfootballers, og til min overraskelse var det dårlig med Arsenal-representasjon. I år. Så på 2004, men nei.. Langt tilbake i tid dukket Adams og Keown og så videre opp, men det ser jammen ut til at vi har byttet ut tøffe menn som kunne skremme poeng til klubben med fløtepuser som ikke kan det. Eller skremme noesomhelst... Noen maser om at det bør være engelskmenn i klubben, jeg vil heller være (behørig) representert på uglyfootballers.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
tonymontana Posted December 5, 2006 Report Share Posted December 5, 2006 Hva i huleste har skjedd? Var innom uglyfootballers, og til min overraskelse var det dårlig med Arsenal-representasjon. I år. Så på 2004, men nei.. Langt tilbake i tid dukket Adams og Keown og så videre opp, men det ser jammen ut til at vi har byttet ut tøffe menn som kunne skremme poeng til klubben med fløtepuser som ikke kan det. Eller skremme noesomhelst... Noen maser om at det bør være engelskmenn i klubben, jeg vil heller være (behørig) representert på uglyfootballers.... Vi har hatt så mange der ved tidligere anledninger, så det har blitt lagt inn restriksjonar slik at andre lag også skal bli representert der. Link to comment Share on other sites More sharing options...
arnegya Posted December 8, 2006 Author Report Share Posted December 8, 2006 Men i årevis? Tror jeg måtte tilbake til 2002 for å finne noen. Vet jo vi regjerte der fra siden åpnet, men det er ikke det samme uten våre gutter... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.