Jump to content

Knut Borch


Guest Wayne Rooney

Recommended Posts

Guest aFc :)

eHe? Hvorfor det? Bare fordi han er norsk? I såfall burde vi heller hat Espen Johnsen, hans kontrakt går snart ut med rosenborg og han står uten klubb, men det er heller ikke noen vits, han ville bare blitt 3'keeper og ødelagt karrieren sin... Syns vi bare skal droppe knut borch jeg...

Link to comment
Share on other sites

Guest Alan Shearer
:rolleyes: viss vi henter borck vil vi bare ødelegge karrieren hans.....han har ingenting i en europeisk toppklubb som Arsenal å gjøre.. ihvertfall ikke enda!!! :lol:
Link to comment
Share on other sites

Borch???

 

Han holder ikke i noen større klubb enn Tromsø han, og dessuten så er han jo ikke spesielt god heller så jeg skjønner ikke hvorfor vi lissom skal ha han i Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Guest Viggo Viking
Knut Borch syns æ ska bli den nye 1skansen t Arsenal??? Noen såm e me mæ på den??

3979[/snapback]

 

Knut Borch er muligens like god som en del andre keepere som har vært lansert som ny Arsenal-keeper, men personlig foretrekker jeg en som p.t har bevist betydelig mer enn Knut har.

 

Vi som har fulgt Tromsø en del år har dog lenge vært klar over at Borch frem til høsten 2004 har hatt et uforløst potensiale. Høsten 2004 og vinteren 2005 har så langt vist at han har tatt steget videre og er i ferd med å bli en keeper som kan hevde se internasjonalt.

 

Dersom han fortsetter det gode spillet i årets tippliga vil han nok bli vurdert av en rekke utenlandske klubber.

 

Det faktum at han har vært på prøvespill i Arsenal, tyder på at Wenger vurderer Borch som en aktuell kandidat for stallen, men forteller ikke om han anses som en keeper som har potensiale til å kjempe om startplassen.

Link to comment
Share on other sites

Det sies at han blir fulgt nøye av Arsenal-speidere. Hadde visst sendt en for å følge med på Borch på Kanari Øyene! Spennende ;)

Var nok ikke på prøve i Arsenal for morroskyld.....

4258[/snapback]

 

Ja, det er sant. Han ringte Arsenal og sa at han heller skulle til Moldova, men om Myhre blir valgt til å spille så skulle han alikavel stikke ned til Gran Canaria og joine resten av Tromsø stallen.

 

Hadde jo vært kult å hatt Knut Borch på landslaget, ops mente Arsenal. Men jeg lurer på om britiske Arsenal fans er enige i dette. Det er sikkert litt skepsis rundt en keeper som ikke har så veldig med erfaringer av noe som helst. (Men det samme var jo med Gamst'en da :blink: )

Link to comment
Share on other sites

Guest Young Gun

For alt vi vet kan Knut Borch være en keeper av verdensklasse allerede..bare ingen som har oppdaga han! Før nå..Og når wenger oppdager ukjent fisk vet vi hva som kan skje om noen år! (kanskje ikke med keepere)

 

Knut Borch: den nye Peter Schmeichel! ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...